Saturday, November 06, 2010

++malam melihat dunia++


ini update semalam sepatutnya.tapi disebabkan aku mengantuk sangat jadik aku hold-on dulu..
padahal arini bukan wat mende pon.sebok dok baca blog encik telor.cool..hehe.
after beberapa hari duduk terperap kat umah umah..semalam baru keluar tengok dunia...wahaha.tu pon waktu malam..kalo ikotkan rasa macam berat je buntuit ni nak gerak.malas.tapi secara kebetulan abang cik nuri n family die datang ganu..so..alang2 leh jumpe sekali nak tengok si nani tu..selalunya asik tengok gambo jek mana aci kan?
seronok leh jumpe anak buah nuri..kalo tengok dak kecik tu sebijik sejibon macam muka die..kalo orang kata tu anak cik nuri pon memang orang takkan pertikai.terus percaya.
dahla budak tu temok n tembam...comel sangat..rasa macam nak culik die n terus bawak balik umah jek..puas hati!
**err..tetibe feeling nak anak diri sendiri plak.ohoh.malu ai..**
eh.ko ingat kalo ko kawin anak ko akan jadi muka seperti di bawah ke?
oh.memang taklah.sebab aku memang genetik tok arab + pakistan mari..bhahahah.perasan!
takde mix langsung ok.i am pure malay...



agaknya die tengok mata aku lain dari keluarga dia (keturunan sepet)..die usha aku semacam jek...macam murid tunduk kat guru besar sebab takot..hahaha.
tu belum aku buntangkan mata lagi..mau die menyorok bawah ketiak cik nuri..heheh.
pas lama2 duduk lepak sekali baru die nak gelak2 n sembang2.siap waktu last tu die tanak turun kete..heheh.comel jek.


mata tak larat angkat sebab wat smokey eyes.huahuahua..abaikan 'budak' kat belakang tu..die 24 jam tido.

No comments:

Post a Comment