Wednesday, December 01, 2010

++buat baik berpada-pada..++

apesal la....hutang orang laen aku yang kena BAYAR..sebab??alkisahnya macamni..dulu aku jadi main line untuk D***postpaid..then ramai yg masuk bawah aku jadi sub-line.ada 4orang..semua sub-line guna nama aku.sebab syaratnya mesti macamtu...aku ingatkan semua bayaran dah clear..rupanya tak..tetibe je dua hari lepas aku dapat surat kena buat baki bayaran RM200++dalam masa 7 hari...waddehel???!aku rasa aku dah tak servis dorang lama dah..setaun lebih dah kot..nape baru skank dorang baru nak keluarkan surat?pelikla...huhu.n besenye kalo kita nak terminate line WE MUST CLEAR ALL DA BALANCE LEFT..plus..bukan nombor aku plak tu yang ada hutang..tapi aku yang kena bayar..itu yang aku bengang tuh..none of them yang aku still contact..nak tanak aku yang kena settle semua saki baki tuh..kalo tak I will get sued..wuaa~takpe..nak report macam tak berbaloi plak..pasal salah aku gak bendul tak bertempat.hurm..sabar2..insyaAllah akan dapat rezki yang melimpah pasni..AMINN..~

No comments:

Post a Comment