Sunday, December 05, 2010

++it's time for popcorn&movie++


sana cantik..sini cantik..semua cantik..haisyh..macamana ni..pening kepala nak pilih gamis lawa2..
taktau ape itu gamis..?go n find it by ur own..nak senang search kat google jek..=p
sebenarnya aku baru je balik dari tengok wayang ngan my dearest bff kat sini sapa lagi kalo bukan cik dena..
asalnya tak plan pon nak hangout..tetiba ja masing2 bosan taktau nak buat ape petang tadi..nak keluar sendiri kereta ayah aku pakai.so.nasib baikla cik dena call aku dulu..memang tepat pada waktunya..
bolehla hilangkan rasa borink yang melanda diri nih.huarghhhh~

tadi tengok ngangkung..tiket wayang is fully sponsored by dena's uncle..
pakcik..maceh banyak2 lah yea sebab sudi belanja aku sekali..rezeki..~:)) bajet tak ramai sangat tengok wayang malam ni memandangkan esok masing2 dah start kerja..(kedah kan cuti jumaat sabtu)
ramai jek aku tengok manusia tadi..dah macam pesta wayang plak.


overall, cerita ngangkung boleh tahanla.better than filem DUA ALAM 40JUTA rupiah tu..gabungan unsur comedy n seram yang boleh dikatakan menjadik gakla..lagipon lama tak tengok wayang cerita lawak2..sekali sekala apa salahnya kan..
seriously, aku memang jarang tengok cerita melayu..bukan berlagak or tanak majukan bangsa sendiri..tapi bagi aku kadang2 cerita melayu ni melampau sangatla..dah takde rupa melayu sangat..alang2 dah macamtu baek tengok cerita omputeh terus..
cukuplah jadi pengkritik filem untuk malam ni..esok2 tengok cerita lain..komen lagi ye..hohoho.


mulut ni dah tak berenti menguap..nak tido lah..
babai korang semua..i lap u all..~mmuah..
salam..

No comments:

Post a Comment