Monday, December 06, 2010

++azam tahun baru...++


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 1432H...


dah pasang niat dah ke beb?
kalo belum masih belum terlambat untuk berniat...jom kita pakat2 berhijrah sempena dengan tahun baru ni...berhijrah bukan aku suh korang g korea ke...UK ulu kelang ke..tapi berhijrah dari perkara2 negatif ke arah perkara2 yang positif..contohnya macam dari kedekut vs pemurah...panas baran jadi lebih cool..malas jadi rajin..bertukar status dari bujang kepada dah kawin..erk?muahahaha!ok ape niat macamtu.tak salah kan..
psst~meh aku share ngan korang apa azam tahun baru aku...errmmm..aku kan..aku kan...sebenarnya..errr..nak berhijrah dari perempuan biasa menjadi perempuan yang lebih cantik instead of being good n nice to people..boleh tak?plz...jangan cakap boleh blah.hahaha.;p
macam2 lagi yang kita boleh ubah sebenarnya..percayala..bila kita muhasabah diri sendiri kita akan perasan yang banyak kelemahan yang ada dalam diri yang perlu diperbaiki.toksah dok menongkah langit dengan mengatakan diri sendiri baik..DUSTA jek semua tuh.renung2 ka..selamat beramal...:))



No comments:

Post a Comment