Thursday, December 09, 2010

++kan aku dah kata..aku kenal dia..++



high curiosity menyebabkan aku dengan tak malunya bertanya gak ngan mamat yang nama dia pelik unik tuh kat mesej fesbuk.after waiting for a whole day..akhirnya dia balas mesej.n YES.memang dialah orangnya.jadi aku tak silap...yay!!!bagus2.ingatan yang kuat walaupun telan air yang banyak semut.bangga oh.:D
dunia ni kecik je..pusing2 ko akan jumpa orang yang sama gak tak kirala secara sengaja atau tak sengaja.n dalam kes ni.. coincidently mamat tu satu tempat kerja ngan my BFF.cik dena..FYI..aku pernah satu sekolah ngan mamat tuh time sekolah rendah dulu.n masa tu kami sama2 masuk pertandingan talentime..well...time tu aku jadi johan menyanyi.lagu apa ntah.tak ingat.rasa2nya dangdut kot..*dahla lupa tutup zip seluar masa menyanyi tuh.aku rasa pasal tu kot aku menang.hoho* n abang aku plak dapat nombor 3.memang adik beradik mendominasi pertandingan masa tu.tak sia2 aunty lina besarkan kami untuk menjadi seorang yang tersohor..boleh blah!


tu je sebenarnya nak cite kat sini..tehee..~till then..babai...salam.:D

--foto::dari alam angker..--

No comments:

Post a Comment