Friday, December 03, 2010

++makan nasi minyak lagi.yahoo~!!++


hello earthlings~
bila semuanya dah ok kan..mula la gatal tangan nak hapdet blog selalu..bole ke cenggitu?
mak aku cakap...baik laptop ni rosak..sebabnya aku rajin sikit buat itu ini..bila laptop dah dibaiki aku rajin banyak.hoho.eh.takla..dia bising sebab aku asik ilang jek...bila dah hilang haruslah tau aku kat mane kan?duduk dalam bilik n main tenet..muahaha! rasa macam jakun pon ade.semua dah di upgrade..biar rupa buruk di luar asalkan isinya mantop.jangan jelesh diktam..pasni hang buleh la guna notebook hang puas2..dah tak ada orang nak berebut n sebok2 nak tengok blog la..fesbuk lah..kan?kan?suka la tu.cehh.tak simpati langsung kat kakak hang noo..

well..esok tak sabar nak attend kenduri kawen kawan aku kat alor star..amboi..cik yan..tak tunggu aku no..
bukan u kata nak kawin sama2 ngan i ke..?hakhakhaktuih.
mesti comel cik yan.esok aku hapdet pasal kenduri kawin tu wokeyh?


ni gambo aku hambik dari fesbuk dia..cunnya pengantin..naik seri betol..

ucapan untuk cik yan..
drum roll...drrrr...drrr...dong!

"skank ni takleh panggil cik yan...sebab title dah tukar ke cik puan yan..hopefully ur marriage will get blessed from Allah...may both of u live happily ever after..amiin~"

No comments:

Post a Comment