Thursday, December 16, 2010

++under renovation++


alhamdulillah...exam lulus..~:D
tak sia2 usaha di hujung sem kali even waktu tu jadual bertindih dengan interview bersama MQA.
oh ya..lupa nak minta maaf kat semua sebab lama tak hapdet blog...wuu~wuu~rindu sangat..bukan apa..rumah aku skank ni ngah renovate.jadinya modem takleh nak sambung..actually bukan takleh sambung.tapi takleh nak connect..ingatkan pas cabut segala wayar, modem tu rosak..sampai 5 hari aku takleh nak online.sangat tak best hokey..:(( aku jadi mati akal taktau nak buat ape disebabkan rumah sangat2 berhabuk.nak tolong lebih2 pon aku allergic ngan habuk..nak tanak kena perintah berkurung dalam bilik from 9 to 6 sampaila tukang rumah tu balik..huhuh.penat woo~
malu je aku call operator TM buat aduan streamyx problem.padahal orang/ahli keluarga aku yang mental problem sebab pasang wayar terbalik which is orang tu merujuk kepada diktam aku..tehee~


No comments:

Post a Comment