Monday, December 06, 2010

++kerja apa yang sesuai ek??++


mood aku tak berapa nak baik arini bila dapat tau posting lambat lagi..aku pon taktau nape boleh jadi macamni..huhuhu.BIG SIGH~
tambah2 bila tengok fesbuk..semua orang dok cakap pasal hal ni.bertambah down la aku..baru rasa nak macam nak kawen taun depan.....wuuaaa..panggg(kena lempang)!!..*ini adalah propa semata.sila jangan percaya*
tetiba rasa nak g cari kerja..as if my parents bagila..
aku dah buat survey..

1) kerja kat butik makcik aku..buleh try baju macam2 n feeling model gitu.aww..;p *ko ingat butik tu bapak ko punya?*
2) kerja cashier kat SHELL ke..sebab adik n mak aku baik ngan owner dia..*manade orang amik cashier sampai 3-4 orang.aisyh*
3) kerja meniaga online..jual tudung ke.dress ke..ahaa..ok ape..dol..MODALnya????
4) kerja kat KFC or Secret Recipe..dekat je ngan umah aku..aku boleh makan ayam or kek ari2 sampai muntah.ahaa~
5) meniaga nasi lemak.amik alih jawatan mak aku..ahahahahhaha..agak2 lagi maju ke..well..who knows..
6) last but not least..keje sebagai penghibur encik ilebiu..muahahaha.err.macamni pon ada?



7) sebagai pengacara majlis kawin ke..majlis makan malam ke macam gambo kat atas tu..hahaha.alamatnya lingkup la majlis tu sebab pengacara tersebut over pose.wekkk..=p


antara semua2 tu kan.aku rasa yang paling aku suka no 6...
sekian..buhbye..

No comments:

Post a Comment