Thursday, December 02, 2010

++okla dari tak update langsung kan..++


hey2...im back peeps...back for more updates..ceceah..tapi ni pon kan laptop ni pon still tak berapa betoi sangat..kejap2 ok..kejap2 vongoks balik..ada gak rasa2 nak baling dinding..heip..jangan..bukan senang nak dapat nih.suka2 ati jek nak baling kan?;p
but..okla kan.dari takleh nak update langsung..online guna phone tak best langsung..terkebil2 aku nak tulis entry guna keypad..walopun mata aku ni bersaiz XL..tapi tak bermakna aku nampak sampai sekecil2 kuman kan..memang taklah ngek.rabun tetap rabun.huh.
MySpace

cuti kali ni aku manfaat habis-habisan..berkepit ngan family for almost 24/7..yolah pasni dah takleh dah..daku membawa haluan sendiri bila dah start kerja nanti.oh.mesti sedih kan..n sometimes before tido aku suka ingat balik kenangan2 sepanjang kat terengganu..contohnya macam waktu skank ni..biasanya aku ngan ika akan solat jemaah sama2..abis isya' pastu dinner sama2...pergh..menusuk kalbu beb bila teringat balik..then kalo nak tido masing2 kat bilik mesti mengomel2 dulu..tambah2 cik nuri.dia plak memang tido sebelah aku kalo kat umah sewa.asal dia takleh tido jek mesti aku jadi mangsanya.hahaha.tapi itu yang membuatkan aku RINDU...huhuh.

errr...sekali sekala jiwang pasal kawan takpe kan..tehee..to all my friends out there..i'll always be missing u girls..

No comments:

Post a Comment