Wednesday, January 08, 2014

++diet rosak 2014++

Assalamualaikum..

macam rajin plak update blog lately..hikhikhikhik..padahal skang ni mak encik takda keje nak buat.lesson plan untuk minggu ni settled. then BBM tinggal nak print je kat rumah..kat sekolah bukan takda printer, kami dah beli asing (guru2 KSSR) but then dakwat tak buat hal plak..asal print je mesti abis berbelang-belang gambar..
dah tu, kalau print gambar binatang semua dah nampak macam kuda belang warna warni.hahaha!

alhamdulillah, tahun ni kantin sekolah dah ok.tukar tokey lain starting from 2014. ingat nak diet lah kan...tapi kalau dah semua makanan yang dia masak sedap2..rosak lah diet cikgu2 sekolah cenggini.kuikuikuikui;p
setiap kali aku turun ke kantin, menu yang aku santap bukan satu je..mesti ada sampingan macam2.semua aku nak makan..hehehe.dah tu, orang ni cakap makanan tu sedap, orang situ cakap makanan ni sedap..nafsu aku apa lagi...memberontaklah!

nak tengok gambaq terkini chek ka????
tapi malu nak buh kat sini.sebab tembun la..
nanti aku tempek untuk mengubat rindu pembaca..*muntah*


1 comment: