Friday, January 10, 2014

++kelas idaman++

Assalamualaikum..

How are u friends?hopefully u guys are doing great:)
Alhamdulilah,seminggu persekolahan berlalu dengan baik..buat masa ni anak2 murid aku masih menunjukkan sikap yang baik..buat masa ni lah kan..esok2 ntah macamana plak rupanya..harap2 baik sentiasa.oh ye, maybe ada yang tahu and tak tahu yang aku jadi guru tahun 1.tapi kali ni berbeza dari tahun lepas.kalau dulu aku pegang kelas pertama, but this year aku kena pegang kelas last.nevermind...mana2 pon aku ok.lagi pun siapa kita untuk under estimate kebolehan murid kan?sepanjang proses pembelajaran apa2 boleh jadi.janji mereka rajin datang ke sekolah dan mau dengar cakap cikgu..
I guess korang mesti boring dok baca cerita pasai sekolah ja kan..hehe.well,dah nama pon cikgu..haruslah banyak cerita pasal sekolah...:D

Tahun ni aku semangat nak menghias kelas..walaupun aku tahu tinggi risiko kalau hias kelas hujung nih..huahua.sebab mengikut pengalaman lepas waktu aku ngajar kelas tahun 1 jugak, tak sampai 2 minggu aku tampal hiasan kat notice board, habis tanggal..last2 aku fed up dan malas nak hias beria sangat..huhuhu.cita cita nak cat kelas skali tapi masih lagi was2 nak buat ke idok..ni antara warna2 cat yang menarik untuk kanak2..

















warna2 kat atas tu antara tesenarai dalam pilihan..nice kan? 

harap2 boleh turn out kelas jadi macamni..

                                                                  ihsan dari google..

cita2 kena tinggi.takda angan2 takkan jadi benda yang kita impikan..we'll see what's going to happen to my class later..heheh.still in decorating process.maklumlah..mak encik skang ni kan dikira sebagai kenderaan berat..;p
bab panjat memanjat ni kena buat slow2..risau okeh.

k lah.nak sambung buat keje kemas rumah.

p/s:dok sorang2 pon tak jadi keje gak..rasanya ada haiqal rumah lagi kemas..even dia kuat menyepah.bila dia takda satu hapa pon malas nak buat.haisyh..*jentik tangan sendiri sebab malas*




No comments:

Post a Comment