Saturday, May 28, 2011

++banyak plan++


 
assalamualaikum~!
yeah.akhirnya tiba juga masa yang ditunggu-tunggu.it's school holiday yaww!!:))
banyak benda aku nak buat time cuti nanti.
memandangkan cik amy n her family akan berangkat ke tanah suci esok malam.makanya aku mengambil alih menjaga kucing di, ateh sepanjang cuti ni.
my pleasure cik amy!!sure balik kedah nanti ramai yang berebut nak main ngan dia.hehe.

plus.cuti nanti nak g kl n kelantan..nak beli barang2 kawin n nak attend kenduri classmate aku.encik deli.waahhh.dah besar dah ko ye deli.nak kawin dah ha...sebut pasal besar ni teringat plak statement sengal abang aku petang semalam.memang hampeh orang tua tu.ade ke patut dia cakap cenggitu kat aku.

aku rindu kat anak buah aku.jadinya aku call pon bapak dia tanya kabar budak kenit tu..sekali ko tau ape dia jawab???

"aleesya ok ja...dah nak masuk tadika dah pon"

(`-_-)
 
apekah??!!

nyesal aku call abang aku.better aku call kakak ipar.senang n seronok sikit bersembang.huhuhu.cakap ngan along aku ni macam cakap ngan kucing.tade perasaan.asik nak serius memanjang..huh.

macamana nak bahagi masa yea?nak g kelantan mesti makan masa 2,3 hari...then nak kl lagi..2,3 hari paling koman..adoila..nak tinggal rumah lama2 pon tak boleh.sebab cuti ni parents aku mintak tolong kemas rumah.maklumlah,rumah baru pas renovate.banyak benda yang perlu dibuat..mak aku ni semangat gila buat itu ini sempena dengan kenduri aku bulan 9 nanti.risau plak aku.kang ada yang flat time kenduri sebab over-exhausted.harrruuuuuu~!!!
mintak2 la dijauhkan semua tu..


kat kaki ada nota::
dalam masa yang sama, rasa lega yang amat sebab benda2 penting untuk kenduri banyak dah settle.cuma 'ongkos' je yang tak settle lagi.harharhar.kan seronok kalo ada orang sponsor kawin macam mawi ekin tuh.takpon macam pemenang pertandingan gerbang cinta tu ke...*usah nak mimpila...*

2 comments:

  1. husna.. best kan dah cuti.... Hooray!
    Semalam dah sampai rumah pukul 9 malam.
    Harini nak terus g sogo beli barang2 hantaran.. ececeh..nak beli kat sogo aje.. ishk2.. ^_^

    ReplyDelete
  2. miss sunshine::mmg best~gimme hig 5!!hehehe.
    amboih..siap shopping lagi ye..nak ikot!!;p

    ReplyDelete