Sunday, May 22, 2011

++fe'el budak-budak sekolah++



assalamualaikum!!!!!!:D

oleh kerana owner blog ni takde keje nak dibuat time2 weekend cenggini makanya korang akan dapat perhatikan arini aku update blog lebih dari sekali woohh!unbelievable???believe it!
kecoh jek.orang lain update blog sehari sploh kali pon tak kecoh macam aku.miahaha!
agak2nya arini encik wakudin dapat tengok nur kasih dia ke tak?sama2 nantikan update yang seterusnya malam kang.

mentang2 la rumah aku duduk skang ni dekat dengan kawasan sekolah.jadinya for sure students aku ramai yang tinggal di kawasan yang berdekatan..da prob is.bila sorang dah tau kat mana aku duduk.abis disebarkan kepada kawan2 lain..sebab aku pernah terdengar sendiri budak2 dok sembang sesama sendiri.

"kite tau cikgu husna duduk mana...."

"yeke??bitaula kat kite.."

"iye....aritu masa baru balik dari sekolah kan.kite nampak kete cikgu husna baru parking masuk rumahhh"
(hah.tulah gossip yang selalu aku dengar)

bila ramai yang dah tau rumah aku duduk kat mana.petang2 mesti ada budak2 datang naik basikal bagi salam kat depan rumah..setiap hari bersilih ganti muka budak2 yang berlainan.

lepas tu kan,kalo kat dalam kelas ada budak yang tak sempat nak siapkan latihan..siap cakap macamni kat aku..

"cikgu..kita hantar keje sekolah kat rumah cikgu jelah..kite tau je rumah cikgu kat mana.."
(amboi..banyak cantik...)

"huh???heip..keje sekolah hantar kat sekolah ye..mana boleh hantar kat rumah.."

"oloooo..."
(budak2 mengeluh)

masing2 mengharap nak datang singgah rumah.kalo raya takpe gak..*tu pon kalo aku ada kat rumahlah.muahaha!*
bukan ape..masalahnya rumah yang aku duduk skang ni bukan rumah sendiri.it's a family resident.jadinya kalo budak2 dok ulang alik mai sini takot takde privacy kat owner rumah..do u get what i mean?plak tu, siap ada yang pernah tanya aku dia nak datang rumah buat keje sekolah kat sini.huiyooo..aku appreciate semangat nak buat keje sekolah tu.but abis waktu sekolah dah jadi tanggungjawab ibu bapa untuk memantau kerja buat anak2.:))


ape2 pon.enjoy reading this entry.babai~


4 comments:

  1. budak2 always macamtu..they will try hard to get our attention.:)) as a teacher.kita kena sabar jela layan kerenah dorang tu yg sometimes comel but notty sikit.tehee~;p

    ReplyDelete
  2. hehehe.. kerenah anak murid.. budak2 skarang dah advance dah.. so cara didik pun dah kena ubah..

    ReplyDelete
  3. mabk.abubakar::tau takpe.takleh bertegas sangat.kena pandai tackle hati dorang.hehe.

    ReplyDelete