Friday, May 20, 2011

++kad kawin dah siap!yeay!++



assalamualaikum~

yay!!!!hooray!!akhirnya kad kawin dah siap diedit setelah beberapa kali buat pembetulan.
apa2 pon before printing, kita kena recheck banyak kali takot ada perkataan yang tersalah tulis ke..nama tersalah eja or what so ever.jadinya bagi mengelakkan segala kesulitan berlaku, aku n encik ilebiu pon buat semakan demi semakan sampaila akhirnya kami berdua puas hati..alhamdulillah.after refining wee cards for several times settle jua akhirnya.rasa tersangatlah lega.feeewwhhh~
skang ni cuma tinggal benda2 yang kecik2 je.
such as goody bag, barang hantaran ada 1-2 lagi yang tak settle.then door gift.pelamin, khemah, baju sanding, baju akad nikah, MUA (make-up artist), photographer, semua tu dah siap ditempah.n again alhamdulillah..mungkin juga dah jadi rezeki aku sebab semua tu dalam harga yang sangat special..kebetulan mak andam n make-up artist tu kawan mak.saya sangat suka!!:D

untuk jemputan kawin nanti.insyaAllah lebih kurang 1500 panggilan je..kali ni my parents tanak buat banyak sangat.dorang nak buat simple but meriah..takot jadi macam dulu masa along aku kawin.panggilan jemputan lebih kurang 3000++..memang hectic sangat time tu.tak menang tangan aku buat keje.dahla time exam week plak tu..takpe..abang bukannya ramai pon.ada sorang tu je..

starting from now on.aku nak buat senarai pendek untuk nama-nama jemputan.aku bajet dalam 1 kad lebih kurang 3-4 orang yang datang.
skang ni kena rajin2 balik kedah.at least setiap kali aku balik ada benda yang boleh dibereskan.takdela kelam kabut sangat nanti.oh,i hope so~

DAANNNNNNN~skang ni aku cuma terfikir untuk spa n facial treatment.well.muka nak masuk gambar time kawin nanti haruslah licin n cantik.bab2 ni kita takleh nak kedekut.harus mengeluarkan sejumlah perbelanjaan untuk kelihatan cantik.errrr..bab tu..kena join venture ngan encik ilebiu lah.mesti dia pon nak aku kelihatan cantik.muahah!*evil laugh*

oh.wait for a second.im thinking of putting back my lovely fiancee's picture at the sidebar..olang itu manyak bising wooo when he found out that there was none of his pic pasted on my blog..tehee~
it's not about marketing strategy ok...(u get what i mean) ;p


dah.jangan komen lebih2.aku pon jadi malu2 kucing*haktuih* bila tengok nama sendiri kat kad kawin tuh.unbelievable!!!!

mode:tersipu-sipu malu.




T___T

bye!

--thanks for reading my entry--

9 comments:

  1. woah!! cikgu kte nak kawen dah.. hehe. tak sabar nak tgk photo kawen cikgu! ;)♥

    ReplyDelete
  2. Husna.. cantiknya kad... Nak satu, boleh? hehe

    ReplyDelete
  3. fewwiiiiittt!!!! chumelnye kad husnaa!!!!! nak juge!!hehehhe... simply but gorgeous yo!! :D

    ReplyDelete
  4. puteri farah::tuan punya badan pun masih susah nak percaya yg diri dia sendiri nak kawin.huahuahua.


    miss sunshine::insyaAllah akan sampai kad kat umah hana nnti...tehee~alamat dah ada.based on buku program malam annual dinner taun lepas.:D

    ReplyDelete
  5. loytha'san::memang nak amik yg simple2 je..kalo boleh nak amik yg kecik2 je.tp encik tunang nak amik kad besar.so.ikot je..hehehe.

    ReplyDelete
  6. husna, alamat kita kat buku tu salah tau... huhu..

    ni nak bagi alamat yang betul... hihi.

    NO TuJuH, Jalan Esei Satu U2/41A,
    TTDI Jaya,
    40150 Shah Alam,
    Selangor.

    Takut tak sampai pulak kad cantek husna tu... hihi ^_~

    ReplyDelete
  7. miss sunshine::yeke?nasib baik bagi alamat yg betul..hehe.kalo tak nnti takot salah post plak.ala hana...kad biasa2 je...:) umah hana dekat ngan encik tunang saya..hehe.

    ReplyDelete
  8. Dekat ke? Boleh lah datang kenduri kat situ... hehehe... ^_~

    ReplyDelete
  9. miss sunshine::insyaAllah bila kad dah post nnt, u are invited to attend to both sides.:)

    ReplyDelete