Wednesday, May 25, 2011

++perasaan orang nak kahwin++

 

assalamualaikummmm~

 lagi beberapa hari lagi nak cuti sekolah..yaayyyy!!dan ini juga bermaksud hari perkahwinan semakin dekat.sobb...sobb...sobbb..eh.patutnya yes!yes!yes!*over taw*
-____-

orang selalu tanya aku, 
"ape perasaan husna skang ni??yelah...tak lama lagi kan nak kawin..."

errrr...
blur kejap nak jawab macamana.huhu.
 then sengih2 macam kerang busuk.;p

terus terang aku cakap..sampai saat ni aku tak rasa pape lagi..even nervous ke ape ke..aku rasa biasa je.bila balik umah buat preparation pon aku rasa biasa.seronok tu memanglah seronok.cuma takdela sampai terlebih eksaited.i dont know.maybe perasaan tu tak sampai lagi.agaknya lagi sebulan nak nikah baru rasa nervous.huahua!

cumanya perasaan aku kat encik ilebiu makin kuat..hahahahaha!!aku tau mungkin ada yang gelisss bila baca statement nih.tapi percayalah.i am so in love with him.*blushing*
cuma malu nak tunjuk depan2 dia..well.i ni kan pemalu orangnya.onyonyonyoooo~muntahhhh!!

kat kaki ada nota::
kad kawin dah start dicetak.hooray!kalo sape nak attend my kenduri, do leave ur address ok.babai~

thanx for reading this entry.love u ols~

2 comments:

  1. mauuuuu!! hahaha :D

    ReplyDelete
  2. ierasz cik ira :anda dijemput..but kena sertakan sekali alamat ye.hehe.

    ReplyDelete