Saturday, May 28, 2011

++yang dirancang tak menjadi.sedih:((++



assalamualaikum~

baru je balik dari hantar sepupu amy ke station bus n jalan2 beli barang with mak (i mean amy's mum) sebab cik amy arini kena g sekolah.ada extra class..ipoh lately memang panas gile..ni pon dah terasa sakit kepala.berdenyut2..lagi berdenyut kuat bila....

beria-ia aku cerita kat entry sebelum ni yang aku seronok sangat minggu ni sebab mak ayah nak datang jemput aku balik dari ipoh.so.aku tak deal ngan sape2 pon nak tumpang balik mahupon beli tiket bus.last2 pagi tadi mak aku call, dia cakap rasanya dia tak boleh nak datang.actually skang ni rumah aku ngah buat renovation.for all of sudden,tukang rumah nak siapkan keje cepat pasal dia ada komitmen kat tempat lain.jadinya nak tanak ayah n mak terpaksa punggah barang n pindah barang masuk bilik depan.dorang ingatkan sempatla nak punggah barang pas aku balik.at least aku ada kat rumah boleh la tolong2 angkat barang kan..

masalahnya aku dah janji ngan amy nak bawak balik kucing dia ke kedah.dia pon dah lega sangat2...kesian sangat kat ateh tu kalo ditinggalkan kat petshop for two weeks..lama kot terkurung dalam sangkar jek.kalo dia duk rumah, dia bebas nak lari sana sini..tapi itu bukan masalah besar.da main prob is, macamana aku nak balikkkkk????!!!last2 minute macamni ade lagi ke orang jual tiket?bertambah-tambah sakit kepala aku.terus rasa nak merajok taw(even tho' tak baik sebenarnya buat macamtu)
sape nak hantar aku ke station bus?malam ni amy n her parents dah nak berangkat g umrah.kalo boleh aku tanak dorang dok risau pasal aku..n kucing dorang.
berdoa sangat supaya amy n keluarga boleh menjalankan ibadah dengan lancar.

kalo aku tau daripada awal lagi..senang aku cari tiket subuh2 lagi.takyah nak nyusahkan orang.
mode::malu n segan sangat ngan keluarga amy.tssskkk~
i hate a situation like this.


No comments:

Post a Comment