Saturday, May 28, 2011

++kalo ye pon..carilah yang jauh sikit..ni tak, ngan anak belakang rumah pon jadi.isk.tak faham aku!++

 
 assalamualaikum(>.<)

tadi ngah feeling sedih sengsorang.pastu kan, aku isi masa lapang main fesbuk.
tetiba aku ternampak status diktam a.k.a adik aku cenggini..

mohamad amzar is in relationship with 'ku menunggu'

terus aku klik kat nama 'ku menunggu' tuh.whoaaa!!terkejut berok aku weyh!!
budak pempwan tu memang aku kenal sangat2..
anak jiran belakang umah aku jek.
kalo bukak pintu memang terus nampak umah dia sebab kedudukan dapur setentang.

terus rasa pening n nak muntah serta merta..
gelisss~!!!!!!
menyampah pon ada.sebab diktam gatai sangat.
terus aku comment kat status dia..komen nasihat membina.huahuahuau!belajar pon mak ayah support ada hati nak berkapel..baru 19 kot!isk.tak sabar nak balik rumah,nak bagi tazkirah free.

kot yea pon nak cari..amik la yang jauh sikit dari rumah,baru thrill.setakat belakang rumah je, ape barang??
pape pon.adik2 di luar sana..jangan terlalu cepat nak menggatai.
abiskan usia muda dengan benda yang bermanfaat.
belajar dulu.baru nak gatai2.

sekian.babai~

thanx for reading this entry.

No comments:

Post a Comment