Tuesday, May 24, 2011

++kesilapan berulang++



assalamualaikum~

live update from bilik guru..hehe.
mencik tau!!arini i tersalah masuk kelas lagi.huhuhuhuk.:((
  malu i..wuuu~sroooot~

kelam kabut aku photocopy worksheet untuk bebudak tahun 3.then prepare bahan bantu mengajar lain yang nak dibawa masuk waktu P&P nanti.dengan penuh gaya masuk kelas...tetiba..

"cikgu....skang ni waktu english laa...waktu cikgu lepas ni.."

"eh,yeke????oloooo~majoklah macamni.."
(saje buat lawak ngan bebudak.sebab nak cover malu.hakhakhakhak!!)
--muka haruslah maintain confident--

"cikgu nak masuk skang pon boleh...sebab teacher tak masuk lagi.."
(alaa.sajela tu nak amik hati aku.heh)
"takpelah.kamu duduk dalam kelas kamu..jangan bising n tunggu sampai teacher kamu masuk ok."
*still meng'cover' malu.huhihikk*

terus aku keluar dari bilik darjah sambil sengih2 macam kerang busuk.kahkahkahkah!!ini bukan kali pertama aku tersilap masuk kelas.dah 2,3 kali taw.ni penangan nescafe 3in1 punya pasal la nih!.hins2.geram..pening kepala aku sampai skang.*eceh.salahkan nescafe plak..;p*

kat kaki ada nota::
pasni aku nak bawak spare plastic bag.agak2 salah masuk kelas.cepat2 aku serkup kepala guna benda alah tu.ngeheheheh.apa2 pon kawan2...yang penting, confident level kena tinggi.bila ada kesilapan berlaku at least takdela nampak ketara sangat.
till then.
thanks for reading this entry.babai toddlers!!!~


2 comments:

  1. hahahaha... ^o^.. lawak je husna ni... tu sebab teringat encik ilebiu lah tu... haha

    ReplyDelete
  2. miss sunshine:bukan sbb tu yang..over eksaited sgt nak masuk kelas sampai silap waktu..;p

    ReplyDelete