Tuesday, May 03, 2011

++pelupa++

 

assalamualaikum semua~:))

aku ni ada penyakit sebenarnya iaitu PELUPA.
bila da start keje.penyakit aku semakin menjadi-jadi sebab terlalu banyak yang dok fikir dalam kepala otak.bila fikiran dah tepu secara tak langsung aku dah tak ingat benda2 remeh yang lain.hasilnya aku mesti menyumpa-nyumpah kat diri sendiri sebab marahkan kecuaian sendiri.haisyh.kadang2 tu rasa nak lempang2 pp *bukan pp aku* pon ada.mmuahahaha!!



dulu2 kalo mak aku suh g kedai beli gula 2 kg or garam lima posen or beras ke ape ke..bila on da way nak ke kedai tu aku tersepak batu or dok ralit tengok keindahan alam ciptaan Tuhan (KONON la sangat kan..) last2 mesti tersalah beli.haha.sampai je rumah mesti mak aku perambat suh g kedai n tukar semula barang2 yang aku salah beli.pasalnya kan...aku tersilap beli garam 2 kilo n gula 50 sen.mula2 tokey kedai pon macam tak caya apa yang mintak nak beli kat dia.but then aku bersungguh-sungguh cakap itu barang yang mak aku order.nak tanak, dia kasik je apa yang aku mintak.aku memang hebat untuk meng'convince' kan orang.;p
"ang nak buat apa beli garam banyak2??nak buat belerang ka?"
still terngiang-ngiang kata2 mak aku tuh.rindunya kat leteran dia.lama tak dengar 'ceramah' free dari cik puan veto.heh.well.skang aku ni kan dah considered as an adult..maybe pasal tu lah dia malas nak berleter banyak2.kang hujah2 dia akan dipatahkan dengan jayanya oleh aku.heheheh.*sila percaya*

skang ni aku dah adakan personal organizer.senang.bila aku tengok je buku, senang nak ingat ape benda yang aku perlu buat pada setiap hari.takot2 menjejaskan imej aku as a primary school teacher.
mintak2 la dijauhkan dari semua tu.aminn~

k lah.dah ngantuk la..nak tido.babai~
bersambung esok...

 

2 comments: