Thursday, February 04, 2010

++action kamen....!!!hahahaha..++

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...
pertama2nya marilah kita sama-sama memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya dapat jugak aku guna broadband maxis aku neh...hehehe..(cheit..poyo jek cakap camni...)

after almost a week aku tunggu aku punya broadband problem setel, at last arini aku da bole guna...happy gile...!!!!
lepas ni bole la aku slalu update pic2 n cerita2 baru kt dlm blog neh..stat tuned...ceewahh!!!!

****************************************************

rasa release sgt sbb arini da kamis..so, bole la rehat2 lepas seminggu berhempas pulas kt skola..aku pon x tau ape yg berhempasnya tuh..huhu..tp g skola mmg sgt memenatkan..especially otak aku..
weekend ni aku nk manfaatkan cuti aku sebaik2nya..bukan sng nk dapat cuti neh kecuali school holiday..

****************************************************

arini aku da start mengajar..antara kelas yg budaknya bijak2 la..
so topik arini aku suh diorang wat kotak minuman yg mmg direka khas mengikut kreativiti masing2..step 1st aku suh diorg keluarkan pembaris n ikur mengikut pnjang yg aku dh tetapkan..u, aku suh budak2 klas aku ukur nk wat ukuran kotak guna pembaris,alih2 ramai gile yg nmpak blur seolah2 taktau mcmana nk guna pembaris..dlm ati aku "sudah...takkan aku nk kne aja mcmana nk pakai pembaris kot..huhuhu"...tp berkat kesabaran aku as a teacher aku terpaksa terang satu2 kt bebudak tu...alahai cikgu...
time ngah khusyuk ngaja tetbe dtg la jannatun ntah dr mana ntah kaco budak2 klas aku..
at first aku boleh sabar lg, tp bila tengok budak tu makin lama makin kuang haja n x reti hormat aku, aku apa lg...hangin abes laa...mana taknya, dia wat aku mcm member2 die je..padahal baru drjah 5...geram tol!!!
seingat aku, masa aku ngaja die taun lepas, prangai die takdela smpai mcmtu skali..still under control..tp taun ni aku tengok prangai die da upside down..sgt2 berubah dr budak yg sweet ke budak yg sgt nakal...mmg nmpak tak boleh kawal da budak tu..tak makan saman nye..
aduhai...napela die jd gitu..i wonder...hurm...

No comments:

Post a Comment