Tuesday, February 16, 2010

++..peninkpluspenat...++


aku penatlaa...asek2 ada org tanye aku dah berpunya ke blom..n kalo aku jwb blom dorg nk kenen2 kn aku n org tu n org ni..uisy.tua sgt ke aku ni smpai ramai nk cari jodoh tuk aku????rasanya bru nk menjangkau 18 tahun...hahahaha..dusy!!amik ko...perasan sungguh..!

argghh....tension2!!
bab2 kawen tu biala dlu...kalo da smpai masa n ada jodoh x lari ke mana pon..itu pon nk kne bitau ke?adoyai...
mmgla aku ni single lg menawan...(hoho..puji memuji diri yg sounds sgt keji...)hahaha..
being single doesn't mean aku bermasalah nk cari bf ke hape ke..tp aku malas lg..plus im still not ready yet,,
pilihan tu ade...tp kne tapis2 ag sbb takot kne lg mcm dlu..awawaw...~~~~.aku tanak kne tipu ag,,,sbb aku ni sang pari pencinta setia...ahaks~
notes: btol..tak tipu...peace...(",)
as i said b4..being single is super duper bahagia...ada pro n contra..so,pndai2 la nk take it mcmana kn..asalkan tak makan diri sudey,,

kepada encik terbang,,,pembetulan...berita tu x konpem ag taw..
sbb posting mosting tu br dibincangkan dperingkat kabinet..kata ptus blom ag diumumkn..so i ade pluang ag la mknanyaa neh nk duduk kt smenanjung...jgn jelesy kayh...wehew~

TO MY STUDENTS...
kalo ada ayat2 yg agak toot or keterlaluan...plz dun try diz at home..hehehe...
n kalo nk cikgu ngaja kamu ag...doa2la bg cikgu dpt semenanjung,,,balik ke tganu lg pon takpe...asalkan namanya apa anak2 murid???SEMENANJUNG..pndai...tepok2~~~
papai semua...nanytez~~


No comments:

Post a Comment