Wednesday, February 17, 2010

++pernah x korang.....??++

pehhh...awal2 praktikum ag aku di observed ngan my lec..
korang nk tau x pe jd arini...??meh2 cni...aku nk story mory ngan korang..
al kesahnya pg td aku tak sure lec nk dtg ke x...puas aku tnya semlm tp die tanak bitau whether he wants to observe me or not...tup2 kol 10 pg td die kol nk dtg...maunye aku x glabah...siib baek lesson plan da siap since chinese new year aritu....wah..kelas gitu...awww~~~~
here's da prob...sbanrnya kn aku 'takot' sket ngan lec aku yg sorang neh...bkn pe...b4 ni die pnah ngaja klas kitorg...then pnh satu ari tu kn...die tugaskan kitorg untuk wat tulisan berdasarkan perkataan yg die bg..cntohnya..JATUH....
then u have to spell it like this:


                        J A T U 
                                    H...


faham x??kalo tak fhm...sile g rendam kepala dlm besen penuh air,,huh!!tu pon ssah ke nk fhm ke......huhu..


skali tu kn...ada la dak klas kitorg ni..de khusyuk je dgr apa yg lec kitog smpaikan...
ttbe nk tau x lec kitorg tu ckp pe????
"saya tau awak ngah ngutuk idong saya kn...??saya tau idong saya kmbang.."
tersentak terus mmbe aku tu...die ckp kt kitorg...eh,mcmana lec tu tau ape yg aku fkir...??padahal aku curi2 nengok je muka dia..""




waahh....how come dia tawu meehhh...pelik x?pelik kn...
isk...
die ni ada power ke..??tak pon fortune teller kowt...awww....takopnye..
dahla aku ni slalu ngate die dlm ati...(perhatian:jgn tiru kelakuan x snonoh ni...hohoho~)


eh...smbung balik cite td..
ha..td aku ckp aku kne observe kn...then tyme aku kna observe tu kn...lec aku ni bknnye tegok sgt aku ngaja...tp sebok duk ngomen pic aku dlm profile diri(in my folder..)
free2 je aku dpt mrkah..ahaks...~(^___-)
bagus ke tak bagus sbnarnye neh?aku rasa nope....like unfair laa..sbb ada org len yg lg bagus dr aku...
plus,,kalo nk diikotkan aku siap tak smpat bhagian penutup ag..tu pon dpt mrkah almost full taw..
yela, ngaja bdk drjah 2 kn...huhuhuhu...such an challenging experience..


bila aku tngok balik mrkah penilaian based on da observation tu..heran aku dibuatnya,,,
mcmana aku dpt mrkh ceni sedangkan apa yg aku present td tak seberapa...


hahaha...see....do u get what i mean..?..cayala kalo fhm..




balik je umah aku smbang2 la ngan colleague aku..
die pon citelaa...rupenye...lec tak tgok sgt cara pngajaran aku...dia duk sebok ckp kt mmbe aku ni...tnya psl my ex bf,,,nape aku takde kapel smpai skank..then die ckp muka aku sedey,,,frust...n ape lg ntah...dat's so not true ok...!!
smpat gak die ckp...kalo die muda lg die ngorat aku...OMG...plz be more academic..
bile masa plak aku tak happy...sedey...n frust???
aku rasa aku la pempwan palinh huha stakat skank...hahahaha...tingtong u...!!
i bkn jenis yg suka bodek lecturer untuk dpt mrkah lebey ok..puhleez laa..dr aku g mmbodek tu baik aku g mancing ke...men masak2 kee...kn ada gak pekdahnye tuh..hohoho..
aku takotlaa...nnti org kata aku kaki bodek ke..in fact im not..
takot lec ni ada prasaan yg lebey2 ke...isk...dun think in ridiculous way husna..xbaek taw...


tp kn..


kalo korang kt tmpat aku pon msti rasa mende yg sama...
dahla tengok aku semcam..
gile x selesa aku dibuatnye...ai sey mami...~


my name is husna...
i like no drama..
cuz when i see yaa...
im gonna melt yaa...
shabuya...sha..sha...shabuya role call...






hahaha..


dats all for today...see ya..
with luv...cik husnanerra...peace u olz...~~



1 comment:

  1. ......byaknyerrr fans uuu....sure u nie hot sgt....;).....hmm...but b moderate sumtime pun even better....kann...;)...jgn mara....smileeee

    ReplyDelete