Sunday, February 14, 2010

++sape yg rasa2 nk g ngaja kt sabah sarawak meh tngok pic neh..++




pg2 td lg aku da bangun sbb da janji ngan one of my rumates nk potong rmbut die..pas potong rmbut tuh,terus aku on9..mende 1st aku bukak mestila facebook..aku tertarik ngan satu pic sorang laki naik bot dlm keadaan berlumpur..then aku klik kt pic tu nk tengok lg pic laen...subhanallah...rupanya tu pic2 my senior yg baru kna posting awal tahun haritu..kagum gle tgok kesanggupan dorg redah itu ini semata-mata nk ngaja anak bangsa...korang semua leh tngok sendiri mcmana taugh nye dia harung semua cabaran kt pedalaman sana tuh..



tengokla anak-anak comel tahun 2 yg nk menimba ilmu kt tmpat dorang yg kekurangan facilities...



pas balik dr bandar or kg halaman kne tanggung minyak generator balik ke umah sewe..kalo x begelap la jwbnye...



ni kesan jejak kaki yg diorg terpaksa redah..takde lgsung bahagian yg berturap xtually..





lpas balik dr bdr..kne naik bot n lalu denai lumpur..smpai kaki jd mcmni..pkai bju cantek g bdr pon tak guna...


aku difahamkan jln yg senior aku lalu ni, bhagian berlopak ni boleh tahan dalam gak..bahaya..















No comments:

Post a Comment