Wednesday, February 24, 2010

++ari sukan sekolah yg paling best...congrats to red team..++


halu ladies n gentlemen..
wahh...arini adalah masa untuk berehat lpas berhempas pulas untuk wat yg terbaik 4 pasukan umah merah..aku tido awal gile smlm...mmg out of battery lorh...
mmg sgt penat...tp bila smua usaha yg kita wt tu dapat hasil..rasa sgt berbaloi..such a sweet memory..
ni 1st tyme pengalaman aku handle acara sukan tahunan sekolah..bnyak bnde ag aku kne blaja upenye...
plus...banyak mnde klaka spnjang ari sukan berlangsung...nama pon budak2 kn...hehehe...nk tau kisah slnjutnya pasal ari sukan..sila tengok dulu pic2 kt bawah ni...



nila ratu umah sukan yg telah di transforn jd miss butterfly yg sgt comey...
dahla putih..pakai baju merah n putih plak..mmg sgt gojes ok...~~




ni plak cikgu2 sepasukan...
tp dlm pic ni kurang lg beberapa org cikgu sbb masing2 ade keje..-kak safiah..kak zainun...kak sity zulaiha...kak zaliha n also kak faridah...pape pon dorang mmg sgt best n sempoi..
i luv u olz...=)



see bunga raya yg kembang megembang kt sblah budak2 nun..ha,tu salah satu hasil keje aku...even smpai tangan luka2 nk lentur dawai tebal tu..its really worthy..


yeah,,,sememangnya merah gah...sbb at the end,,,umh merah muncul sebagai johan keseluruhan..congrats to red team members especially to da athletes 4 contributing  a lot for our team..



diz is our mascot...according to kak zaliha,,she called diz mascot as daddybird.,,not ladybird ok..bcoz kt dlm tu dak laki hokey..hohoho....mascot ni pon aku reka...n menang dlm pertandingan perbarisan terbaik..
tepok2~~~!!


*****************************************************************


corat-coret 1:
-masa pertandingan 4x200..umah hijau tersalah pass baton kt umah biru..last2 takde pelari from umah hijau yg smpai kt garisan penamat..still waiting kt tmpat die smpai abis acara..hahahah..

corat-coret 2:
-ada budak yg lari mcm ketam...sbb terlalu penat lari jarak 200m..jauh tu beb..in fact,they're still kids kn..hehe..besela kalo ada pelik2 yg jd neh...

corat-coret 3:
-aku n kawan2 sepraktikum kna jd pncatat masa...tp yg jd masalahnnya masa tu tak guna horn untuk pelepas...terpaksa tengok sign from white flag jatuh..agak mengelirukan xtually..

corat-coret 4:
-b4 acara lari mula,aku tanya salah seorang peserta ni..awak masuk acara apa ni..?(i mean brape ratus meter kna lari..)
then budak tu slumber je jawab..."kita masuk acara lari..."
*&%#..!!mmgla masuk lari cik awang oi..dah mmg sah2 kt dlm track lari..ape da,,,

corat-coret 5:
-masa nk umum khemah terbaik...pengacara majlis siap tanya budak2...umah sape yg menang smpai 3 kali..
smua rumah jawab umah merah..last2...pengacara umum umah kuning...semua budak jd blur...
al-kisahnya,...umah merah mmmg diexpect akan mng khemah terbaik tp disbbkan umah merah dah menang perbarisan n menang umah terbaik..maka juri dengan baik hatinya bg kmenangan kt umah kuning..hehehe..rahsia kerajaan ni diberitau sndiri oleh juri k...bukan auta semata-mata..hahahahah!!!tape2...tp mmg umah kuning pon cantek ok...thniah...

corat-coret 6:
- masa abes acara untuk budak2 its tyme for teachers untuk beraksi..
acaranya : tiup belon smpai pecah n baling bola suratkhabar masuk bakul..
aku ngan belon mmg takot...im a balloon phobic..
tp dah cikgu utk pasukan umah merah tak ckup..so tpaksa la aku join skali..
kak azlina ada bg smangat suh bg hilang rasa takot tu..so aku pon wat2 la brani..
hasilnya..mmg lmbat belon aku nk pecah..
mmg kna gelak abis la ngan mmber aku sbb muka aku pucat lesi..bukan pe..takot belon pecah kt muka..takot,,~~waawawawawa...



No comments:

Post a Comment