Wednesday, February 24, 2010

++mkn sodap @ secret recipe...++


hye u olz...anda terasa lapa...???
anda rasa nk makan...???
haaa...sile la tngok pic2 dkt bawah ni...saje je nk bg korang rasa terliur..hohoh...sgt tak baik di stu..
juz kidding,,baru2 ni b4 ari sukan aku, cik nuri n cik ika tersangatla lapa sbb x mkn tgahari...
so kitorg pon discuss la nk mkn ktne...

ika : "na, aritu aku da tolong decide mkn ktne...so kali ni ko plak pilih.."
aku : "asal aku plak...?kang aku ckp kang takot korank tak setuju..."
nuri : "tape..kitorg ikot je..mane2 pon bole.."
aku : "makan kt budi jela ye...~~"(slumber je aku cakap...saje je nk tngok akal dorang dua org tu..heheh)
ika n nuri : "tanak..~!!baru je mkn baru ni...lain la.."
hahaha...see...kn da ckp mesti dorang tanak punye...

aku : "ermm...kalo centu..kita g mkn kt secret recipe jelaa....korang ok x?"

dua2 stuju...haa..mcmtulaa geng...hehehe...
skali skala mkn kt sana ape slhnya kn...?
kalo byak kali byk kala...tokey ikan laut dlm pon bole bankrupt..x gitu...?
kitorg g mkn lpas mghrib...smyg siap2 then terus g...
smpai sana je tngok2 rmai org...especially org sebangsa ngan cik nuri...ape lg kalo bkn cina..hahahah...
ia lap u cik nuri..so u jgn marah i aww~~hikhik..

ape kne ntah aritu servis kt SR sgt2 lmbab sore dorang bole dengar smpai 7e seberang jln nun..mmg cari gado...n wat gunung brapi meletop..
dhla nyonya2 kt sblah meja kitorg bising nk mati..uhh..rasa mcm nk cucuk2 je dorang ngan garfu..hahah...kang x pasal2 mask berita muka depan..."seorang guru pelatih telah disabitkan kesalahan kerana telah mencucuk mata 3 orang nyonya dengan sebilah garfu...diulangi...3 org nyonya yee..."
huhuhu...sgt takde sivik la dorang ni..spatutnya tmpat centu tadela bising sgt...gilooo punye nyonya...~~~

so tunggu punya tunggu aku pn dah hangin sbb waiter x dtg2..asal...?kitorg ni nmpak mcm tade dwit nk mkn kt sini ke??isk...dusy!!!amek ko waiter...sbb lmbab sgt wat keje...

pas 15 minit..waiter pon dtg...so aku order kek fav aku..ape lg kalo buka NEW YORK CHEESE CAKE..nyum2..mmg sedap ah...
then untuk makanan utama i've ordered grilled black pepper chicken with rice n pepsi as beverage..
amboi2...bkn men byak ag mengorder...yelaa..satu ari kebuloq...sape yg tak lapa kn...




grilled  chicken black pepper wif rice..


new york cheese cake...I LOIKE IT!!




ni chocolate indulgence..sedap gak...cik nuri nye..



walau ati gua panas...tp bab snap pic maintain senyum kayh...lalalalala~~~
plastik nye pempwan...hahaha..


No comments:

Post a Comment