Saturday, February 13, 2010

++jodoh makin dekat??++

gle laa..arini aku rasa mcm nk tumbang je ulang alik dr umah le bdr smpai 3 kali..to dsbbkan aku dah pasang niat nk tolong org..so, nk wat sumthing tu kna btol2 ikhlas..tak gitu?
pape pn aku sonok kua arini ngan umi, adik2 n kawan2..really enjoy even pnat sket..
aku cuma harap sgt buat baik dibalas baik..tu je...if sebaliknya aku berserah jee..

aku masuk dunia blogging ni sbb aku rasa ni la medan yg paling untuk aku luahkan perasaan aku...tade niat pon untuk jd riak atau bangga diri..
sumtimes x smua kita bole ckp direct kn..sbb kdg2 tu kita takot apa yg kita nk smpaikan lain dr apa yg kita maksudkan..
ptg td masa bawak adik aku (adik angkat) g bdr atas urusan yg agak confidential..aku smpat kol ayah aku..pnjang gak kitorg borak..maklumlaa rindu kot..dahla raya cina takleh balik..knela duduk ternganga kt umah ni haa..huhuhu~~sgt x besy..
last masa ckp ngan ayah aku..die smpat pesan if ada 'sumone' kol aku, die suh aku ckp baik2..owh,,,aku x cite ag eh pasal 'sumone' tu?hahah..so, tungguuuu~~~~

No comments:

Post a Comment