Tuesday, February 09, 2010

++jalan2 cari makan...++

take a look @ my pics...mini galeria...masa mula2 dpat elaun kitorg ala2 4 dara pingitan ni g mkn2 kt giant..mula2 mkn pizza..pastu mkn kt rasamas..
makan jek kejenye..tp mula elaun je laa mkn besar..pastu fhm2 jela...hehehe..



tengokla tudung aku mcm karipap..uhuuhu~punyela nk pakai shawl baru...last2 terkelepet mcm ape je atas tu..hahaha..
wani maintain senyum...say cheese~~~



tengokla rupa sebelum g mkn2..mata tu mcm ngantuk jek..owh bintang..nape la ko tmbuh merata kt muka aku..huhuhu...



sedap x makanan aku..siap mintak extra coleslow taw..
makan masa tu mmg tak hengat..aku sorang smpai 2,3 dishes..nmpak sgt buruk lantak kn..hahaha.



ni nuri n ika..both r my rumates..
masa ni aku ngan ika masing2 pakai shawl baru...poyo je rasa aritu..heheh





ni muka b4 g giant...geram bnyak bintang2 kt muka aku skank since praktikum neh..

korbankan waktu tido siang tuh semata2 nk g mkn besar..wehew..

No comments:

Post a Comment