Friday, February 05, 2010

+++da best family day eva...+++






ambik...jgn x ambik ...poloy action kamen punye gaya tuh while mira gaya si anak belalang..haha.rasa puas sgt sbb dpt maen dlm every games held..yg paling x tahan tu kumpulan aku n nuri berjaya jadi johan untuk yell competition among groups...
hahaha..sungguh lawak..

nuri : na...ko ada idea nk wat yell macamane?
aku : huhu..blur..aku mana reti yell..
ang : akak..cepatlaa wat yell..
(matila group aku...)

****************

masa yg penganjur pertandingan bagi cuma 15 minit..tp lpas 10 mnit kitorg atill xde idea..
then ttbe dengar grup sblah a.k.a group 2 da start yell..bukan men lg dorang duk shabuya role call..
then masa masa lg tinggal 2,3 minit aku baru teringat lgu persatuan ERT kitorg..antara line dlm lgu tu -buat sehabis baik...- haha..lntakla...so aku pon bitau nuri bole tak kalo nk yell pkai lagu tu..dia ckap tak kesah pon..
after dat kitorg bitau semua ahli kumpulan 1...
at 1st, masa try yell alahai....suara yg lakinya lembik lain mcm jek...huhuhu..sabar jela...

ang : akak, apa kata ang amik bahagian yg 1st....(kami dari kumpulan satu...) then baru yg len ikot..
aku : eh, ok gak tuh...nmpak la skit ada kelainan..

kitorg pn try...hahaha...suara ang da ok da..tp time semua yell serentak rasa mcm kaki kuda berderap..xsama lgsung..berterabur je..

nuri : ala..kita wat je...tak menang pon takpe..cukup syarat je..
zu : ju for fun je..
(p/s : lgsung x bharap nk menang)

************************

masa mc call out kumpulan 1..masing2 da cuak..bukan pe...takot malu dowh..huhuh..
tp kn kalo nk diikotkan persembahan kumpulan lain pon takdela great sgt..
takpe..we try our best..counting 1,2,3...start..
ttbe si ang wat gimik...hahah.tekejut gile kowt...masa blatih slow jek sore die..alih2 masa kt depan gilela mcm ketua platun kadet die eksyen..
melopong org len tengok..
waahh...bole tahan gak kitorg yell rupenye..bangga siot...
abis je grup kitorg wat persembahan, then grup si asipot plak perform..
mmg power la team dorg..mmg aku bajet dorg menang..
so, kitorg pown x kesah sgt kalo kitorg xmnang pon..
brrrr.....?&*%+$#

************************************

No comments:

Post a Comment