Tuesday, February 16, 2010

++RENUNGLOGY..++

setiap kali ari selasa aku paling mls nk masuk klas drjh 5 ni..
bkn pe..klas tu masyaAllah...bsingnye mengalahkan pasar mlm..bila mrh diam kjap,lpas xsmpai 5 minit hingaq balik...adoiyai..YA ALLAH berikanlah kekuatan kepada ku...huhuu..ade yg berangan nk jd penyanyi laa...plakon laa...nk jd model lah,,mcm2 hal btol..pdahal underwear sdiri pon mak dorang yg basuhkan..hohoho..ops!!terlepas sudah..lariiii~~~~

tp arini kn lain plak pe'el dorg ni...wat aku tertanya2 je what happen to them...??!dpt nur ke ape ntah...
masing2 well behaved smpai aku rasa sonok ngajar..takdela terpekik2 aku nk bg arahan smpai nk terkekuar anak tekak aku..
al kisahnya...minggu b4 raya cina tu aku hangin ngan beberapa org bdk klas tu...bkn pe dorang suka2 ati kaco klas aku time aku ngaja...mmg aku panggil bdk2 tu n bg denda kt dorang...smbil2 nk bg denda aku bebel skali...
geram punye pasal...huhhuh..
denda aku snang je..aku panggil bdk2 yg bising kt luar tu masuk dlm klas yg aku ngah ngaja..then aku suh duduk depan n bdk2 lain perhatikan dorang..yg klakarnya bdk2 tu dah terkulat2 bila bdk2 bkn dr klas die pndang jee atas bawah...aku guna kaedh renunglogy yg en baharom perkenalkan masa awal2 masuk mktb dulu..
pas tu salah sorang dr bdk kt dpan tu merayu ngan aku mintak lpas awal sbb dia dh sgt2 xselesa n serba salah kna tenung..mula2 dorg bole snyum ag,,then pas 5 minit mula gelabah..padan muka..wek2!!
*

*

*

after 15 minit
*

*

*

baru aku lpas bdk2 tu...
sbb tu minggu ni baik2 semua...ikot je ape yg aku ckp..huh!!
nuw baru u olz tawu who's ur real momma!!

No comments:

Post a Comment