Monday, February 08, 2010

++good luck guys...!!++

arini sgt best sbb arini budak2 klas aku baik2 jee..terutama si mat...(baguihnye..anak sapo la ni...)
tajuk yg aku aja arini aras agak tinggi gak laa..sbb budak2 kna fkirkan perkara yg tersirat di sebalik yg tersurat..
xtually guru pembimbing masuk tengok aku ngaja siap rakam video lg..haha..aku ape lg punyela cuak..smpai tersasul2..
semlm da prepare abis da untuk ngaja rini..alih2 silap sebut jugak..very tha ampess...wat malu jek..
tp nasib baik la aku ni pengcover yg boleh dikira agak baik.so aku pon cakapla tu semua ksilapan teknikal..

cuma apa yg aku perhatikan pada peringkat awl tahun 5 , dorang still tak bole nk generate pemikiran diorang untuk create idea or pendapat yg kreatif..so, dah jadi tugas aku untuk bantu dorang mcmana nk fkir lebih mndalam n disebalik sesuatu perkara...

kelebihan student arini :
-ada yg cari maklumat awal2 b4 kelas mula..
-masa menulis ada salah sorang student tulisan dia sangat cantek n kreatif..
-ada juga yg bole bagi jawapan yg baik..
- masa pembentangan ada sifat berani n yakin diri...


kelemahannya...:
-masih ada yg x tau mcmana nk cari isi tersirat
-takda kerjasama dalam kumpulan(berbalah)
-makan masa nk tulis sbb sibuk wat hiasan kt kertas mahjung...budak2 kn..besela tu..


kelebihan cikgu plak :
-lontaran suara yg jelas..
-induksi yg bole tahan menarik..
-perancangan lesson plan tersusun

yg kureng..
-cikgu blur masa set induksi sbb cuak sgt..
-cikgu ada tersasul..silap sebut jenis tarian...sengal jek cikgu ni...
-cikgu ada tengok kertas msa nk bg jawapan (sgt x bagus..sbb nmpak not confident enuff)

dats all 4 today...
ape2 pon...my fellow students..teruskan usaha anda..sentiasa ke depan n fokus belajar..luv u all..mmuah...!!



No comments:

Post a Comment