Friday, February 05, 2010

++++rindu kt cik fash....huhuhu+++

pagi2 td buka facebook..then smpat nengok profile my dearest friend yg sorang ni..sape lg kalo bukan cik fash kite...heee~aku sonok tengok die happy sejak2 bgelar seorang cikgu..bangga siot...tepok2...!!(^____^)
lama xjmpa n hang out sama2...hopefully she's duin fine..bukan pe...aku sgt2 appreciate setiap apa yg dia buat especially bila aku ada masalah aku rasa puas n lega kalo aku cerita ngan dia..she's quite cool..the best part is we have da similarity..hehehe...our eyes r big beautiful..hahah(xpe kn faz kalo puji diri sendiri..)
sedar x sedar da nk grad dah aku ni..xtau apa bnda yg akan mendatang..hurm..tp smpai skank aku x pasti apa yg sbenarnya aku nk dalam hidup..aku paling takot kalo aku tersalah pilih jalan utk my future..my decision will determine my fate n destiny..aku slalu doa mintak Allah permudahkan segala apa yg aku buat. doa untuk kesejahteraan my parents n family...tak lupa gak aku mintak doa supaya Allah bg kekuatan kt aku untuk menempuh hari2 yg mendatang..smoga aku mnjadi insan yg lebih baik...insyaAllah...doakan untuk aku ye kawan2...


No comments:

Post a Comment