Saturday, February 27, 2010

++nape aku suka seni...?it's already in my blood.+++


arini tersangat la borink..dahla panas..nk kua mls plak...almaklumlaa...kulit gue sudey gelap..mcm murughiah a/p muthusamy..

nape ntah..arini asik dgr lagu bad romance n paparazzi je...minat sngguh aku ngan lady gaga...semua lagu die yg kuar radio mesti meletop kebabom!!jelesy2..
bkn jelesy ngan cara pakaian die tu..hell NO...tp aku minat ngan cara die cipta fenomena baru...cara die berexperiment ngan music n fashion..
she still looks stunning n amazing to me even tho' ada yg tak suka cara dia..LIKE I CARE...huh!
arini starting from afternoon till nuw ble buka internet je mesti cari pasal lady gaga...kemarok sungguh,,,
kalo org tua2 ckp mcm kemarok nk berlaki..ops!!lalalalala~~
FYI..i do luv musics very much... I've learnt how to play a guitar's chord..keyboard n also other instruments..
my mum use to be a singer when she was young..so drh seni tu da tau la dtgnye dr mana kn...hehe..
my eldest brother is a theater actor..n nuw..he got a contract from RTM to be as a radio drama actor..
kirenya blakon tp jus dlm konti jela...tak nmpak..still called as actor rite..???
along aku tu bknnye ape...b4 ni die pnah dpt offer blakon drama..tp die tanak..nk tau ape alasan die..?

"ah, mls laa...plakon utama die gay...tanakla along amik risiko blakon ngan die..."

couldn't mention da actor's name..sbb tersangatla confidential..kang tak pasal2 aku yg kena saman..ahaks~



*****************************************


kalo korang nk tawu...adik bradik aku ada 3 org je...
n im da only daughter of da family  n anak 2nd....mak aku ckp aku ni degil sgt...suka ikot kpale sendiri...
tp tu dulu kayh,,,,tyme skola2 dulu...skank da baek sket kowt...ececececehhh...maceh...sbb puji diri sendirik..

smbil2 dgr layan lagu ptg td...saje je gatal tgn n mata tngok pic lama2 masa masuk KAGUM...especially KAGUM kebudayaan..I LOIKE IT!!!!
tersangatla rindu nk menari...
even aku n takdela terer mane...tp bole la stakat nk lentik2 tangan neh..hehehe..
pic aku menari tu takleh nk di display kt sini sbb bahaya sgt...ehem2...fhm2 jela yek...hihihi...dah menari tu kn..

selain dr menari i do luv singing too...
aku mmg antoo karaoke...jgn diajak...mcm kecik tapak tangan...padang bola saya tadahkan...hahaha..


so,,,bile dicantum2kn semua...
as a conclusion...aku mmg minat ngan ape2 cabang seni including painting,,,drawing...singing...dancing...etc~
dat's so HUSNA..tenx...goodnyte...

*******************




No comments:

Post a Comment