Saturday, February 06, 2010

++TUDUNG OH TUDUNG...++

tudung oh tudung...
bru beberapa minit lepas si so n kak anis datang umah bwak tudung n shawl yg cantik2..sape yg berminat bole la kontek aku..aku juz tolong jual bg pihak so jek..hehe..
b4 ni aku x barapa minat sgt beli tudung..tp sejak praktikum ni rasa nk bgaya mcm cikgu2 lain2 meluap2..asalkan tak lebih gaya dahla kan..hehehe..lecturer aku da pesan jgn over sgt 'jangok'
'jangok' = melaram/melawa
nnti potong markah...
apakah makna semua ini ha labu..(*___*)

sambil2 jamu mata smpat gak aku men ngan facebook..adei..smpai ke sudahla aku x wat lesson plan aku..huhuh..ape nk jadik neh..isk..
masa dorang dtg aku juz jamu dorang milo 'o' n biskut jek..sungguh tak patut kn?
tp nk wat mcmana ada itu je kt umah ni..lgpon aku x kuar g mana pon satu ari ni..
kwn2 len ade gak y kua 2,3 kali..
yg aku mkn arini pon juz bihun goreng yg aku masak pg td 4 breakfast..
emph..eku pon xtau nape sejak2 skank rasa mcm mls sgt nk kua..
kalo org ajak pon mcm liat sgt nk g..huhu..
aku lg rasa selsesa kt umah..wat ape yg patut mcm kemas2 ke..masak or basuh baju..
hurm..beza sgt ngan aku yg dlu..
kalo dulu nk nmpak btg hidung dalam sehari pon susah..
ini menunjukkan aku ada peningkatan...in other meaning aku dan makin matured...hohoho(puji diri sendirik)
yela...sape lg nk puji kn..

***************************
mlm da getting late..
tp mata still x nantok ag..yela..da dpt tenet mana nk nengok jam dah.sengal...
sedar2 dah nk dekat matahari terbit..(ya Allah..teruknya cikgu nih)
b4 ni aku susah sgt nk update blog aku sbb line kt cni x brape nk bagus..
so after cuba mcm2 line..rasanya maxis broadband la da best..
then aku ngan beberapa housemates aku pakat2 beli broadband maxis..
smpaila skank aku guna mende alah ni..
xtually hobi aku baca blog org bila ada masa free..aku suka ngan lifestories yg best..

*****************************
skali tengok da mcm office da umah sewe aku..
mana xnya..masing2 tercongok kt depan laptop surfing tenet..isk2..
takpe, esok kita pakat wat lesson plan sama2 ek..
mujo la ari ahad ni aku ada satu kelas je..tu pon bahasa melayu di sebabkan ahad ni ada perhimpunan mingguan sekolah..so rilex skit nk wat RPH..
tp rilex x smestinya keje cincai..keje kne bagus..kalo x mcmana nk dpt mrkah bagus..tol x?

No comments:

Post a Comment