Monday, October 11, 2010

++berubah++



diriku memerlukan perubahan..diriku....perlu untuk menjadi tegas dalam sesetengah perkara.tak perlu ikot telunjuk orang lain kerana diriku juga adalah pemimpin.ya.setiap orang yang dilahirkan di dunia mempunyai gen sebagai pemimpin yang bakal mengubah dunia.bagaimana dengan anda?ya.tepok dada tanyalah sama hati.
entry ditulis dalam keadaan skema.jangan gelak!kalo tak aku lempang!
*membayangkan bagaimana muka aku sedang serius menaip setiap perkataan.wuaah~*

masa semakin dewasa..
usia semakin menginjak...bermakna akal juga semakin matang..
mulut perlu bijak berbicara..berbicara mengikut akal dan bukan dengan emosi.
rata2 blog yang aku baca semuanya berbicara tentang impian hidup mereka.apa yang mereka inginkan.yang berjaya mencapai apa yang dimahukan,tahniah aku ucapkan.yang belum.masih ada masa untuk terus berusaha mencapainya.yang penting kesungguhan.

omaigod!apa yang aku merapik malam2 nih?
tula..terlebih gula agaknya arini.sebab tu otak pon dah tak berapa nak betul sangat.


--muka perempuan yang penuh semangat dan iltizam.gelimat~--


kat kaki ada nota::
--entry ni sebenarnya entry untuk meluahkan perasaan jeles aku kat encik ilebiu...ahahaha.pasal die dah keje n berjaya menggenggam segulung skrol yang dinanti nantikan selama ni.and aku jelesh ok.senak perot asik dok kira bila taun nak abes belajar.sekian.terimass--

No comments:

Post a Comment