Saturday, October 02, 2010

++lagi review malam annual dinner++



punyela lama tak godek blog nih..sampai bersawang abes dibuatnya..
memang tersangatla bz..sampai nak bukak laptop pon takde masa.pas annual dinner sibuk ngan seminar kajian penyelidikan...then ade kursus gigi kebende ntah.macam2 lagi yang menanti untuk dibereskan..
aritu ade orang komen suh letak lagi pic annual dinner minggu lepas.so.ni je yang ade ngan aku..
ramai tak upload kat fb lagi atas sebab2 yang aku cakap tadi lah.BZ.


malam annual dinner tu sebenarnya aku antara orang yang sampai lambat.sebabnya aku terpaksa make up kan kawan2 aku..so..orang yang jadik tukang make up tu haruslah paling lambat siap..huhuh.
sib baek aku tak tinggal clutch aku taw.hampir2 tuh.kalo tak...~hilangla salah satu penaik gaya.cesss..perasan lagi.hahaha.
actually aku pernah g kelas grooming...so.dari situ aku belajar sikit2 pasal makeup.malam before annual dinner..aku ade buat demo kat kawan2 aku dari unit lain..masing2 macam nak tau macamana nak make up dengan cara yang betul.
tak semua orang sesuai dengan makeup yang sama..
make up bergantung kepada warna kulit.saiz mata.bentuk kelopak mata dan warna anak mata.
advantage untuk orang yang ade eye lid yang besar...
(padahal nak merujuk kepada diri sendiri.keji!ops.lalala~)
macam aku sendiri.aku tak suka make up tebal.rasa macam opera cina plak.calit sikit2 dah ok.biar nampak natural.

cik oloy ni memang tau..asal mata die kene flash kamera..mula la nak kedip.hohoho


thanx wahid sebab tag aku kat fesbuk.at least ade pic aku yang nampak dari kepala ke kaki..pehal la si adi tepi tuh.macam nak masuk sekali je.cuba korang perati betul2 kat gambo ni.ade sorang jannatun yang sesat sorang2..ampess~hoho.


ahaa...pic ni je yang mata die tak kedip...macamnila loy...:))







No comments:

Post a Comment