Sunday, October 17, 2010

++nampak banyak bintang depan mata++


pagi ni dah set kepala otak tanak g kelas..n nak cont tido...(plz do not try diz at home)
bukan ape...dalam dua hari ni aku kire2 campur tolak bahagi aku just tido selama 3 jam jek.stress mak aji taw..waktu yang berbaki tu aku siapkan keje..keje n keje..bile taun keje nak abes pon taktaula..borink lerr...tapi dalam masa dok sibuk tu sempat lagi bukak blog n tengok2 blog orang..kalo ade masa skit pon aku akan hapdet..rasa tak lengkap hariku kalo takde entry baru kat blog.cecewah.lebiu my baby blog..:))

tapi belum sempat tidoku semakin lena tetibe dapat mesej yang kitorang nak kene hantar keje sebelum kul 9..melompat aku bangun dari tido sebabnya masa tu dah kul 8..ade masa kurang dari sejam je untuk keje2 printing neh.kepala memang pening tahap gaban!betul2 kali ni macam nampak blink2 depan mata.pergh..macam dalam cartoon..kepala ade bintang i tell u..
rasa nak muntah..loya tekak semua ada..sebabnya tak kurang tido kan.adoi..mengapakah jadi begini?*meratapi nasib diri*

alhamdulillah...arini semuanya berjalan lancar,dari mula nak hantar keje sampaila keluar masuk pagar..semua jadik macam mudah jek.cuma perlu senyum semanis mungkin kat pokgad dan meminta secara baik untuk mereka membukakan pagar masuk n keluar..tehee~manis macam gula2 kopiko.eh.tanak.suguslah,kopiko ade pahit2 sket.pui!*



--senyum cenggini..maafla..kualiti gambo tak secantik hasil DSLR..hanya dari lensa enset buruk jek--

sekian...babai..~






No comments:

Post a Comment