Saturday, October 23, 2010

++bila dah mamai...hehe.++




selalu tengok wayang..
urgh..i tak jelesh ok..huhuhu.mentang2 la tempat aku ni jauh dari cinema yang ade kat terengganu.saje nak perangat aku kan?kan?ok.fine.cukupla ngan propa mu cik husna..heheheheh.ko nak balas dendam pon biar bertempat ok.orang tu dah keje.lantakla die nak g tengok wayang ari2..bulan2 gaji tetap masyuk macam bese.ko ade ke?hahaha.elaun pon setiap semester sekali..haih.sedar2 diri sikit ye cik husna..pfft~

MySpace


semalam aku ngan housemates aku bantai tengok dua muvee terus..dari muvee first sampai muvee yang second aku gelak tak berenti...memang lawak giloss lah.sakit perot aku dok gelakkan..yang budak2 sebelah aku ni bukan gelakkan cite yang dorang tengok but sebok gelakkan aku sebab mulut aku tak berenti mengunyah..asik makan jek dalam panggung.huahua..itu baru dinamakan konsep popcorn&movie...kan?kan?
cite cuti2 cinta lakonan nora danish ngan farid kamil buleh tahanla...well.not bad..sesuai dengan pemilihan pelakon untuk watak eva..sebabnya nora tu tersangatla comel n manja..so,nampak natural n bersahaja je..
while farid kamil plak..emphhh.memang tak yah sangkal lah.die memang sempoi abes.i lap u farid less than i lap encik ilebiu.hohoho~amik ati*

masa dalam wayang tu i received a msg from him..actually not 'a' message..a few lah..
he said..why didn't i text him during i was in kerteh..?
simple answer..aku tunggu die balik keje n text aku dulu baru aku reply.kang aku dok sebok send msg kat die tak ke mengganggu die ngah keje plak.better to stay shut...dok diam2 je layan popcorn.
sebenarnya ade makna tersirat disebalik tu.ahahahah.only me, myself n i jek tawu..
rebel from da inside..yelahh...sejak kebelakangan ni die asik sebok je ngan kawan2 die.kalo dah keluar tu dah tak ingat dah kat aku..*yeke?*.kene tunggu die balik baru buleh call or msg.sampaikan kengkadang tu aku tetido cemtu jek.bukan aku nak kongkong ke ape ke..but...a lil bit pathetic for me..im not a person yang jenis berkepit ngan enset for 24/7...memang tak...
seharian aku tunggu die balik keje ngan penuh iltizam dan kesabaran..*oh.pitam dek kemithalian aku.hoh*
die balik tu ingat boleh spend times ngan for a while n having a conversation..setakat message tanya im ok ke tak.jawapannya memang le aku ok..ntah untuk beberapa kali aku nak bitau kat sini..jenis aku...kalo orang tu cakap baik2 ngan aku..aku memang tak boleh.otometik lupa terus sedih ke marah ke..ahaa..magic woo..
entahla..mungkin gak silap aku..tak faham die kot..but i'll try..
insyaAllah pasni boleh perbaiki lagi segala kelemahan yang ade.cecewah..encik ilebiu.sayang saya lebih wokeh?cun~;p


but arini everything goes well..erm.maybe semalam aku sedikit alpa kot..aku cuma text die sekali waktu  pagi n sekali waktu nak keluar umah.pastu terus senyap.konon2 tanak kaco die.sedih ok.
memang niat nak keluar semalam sebab nak release tension.lupakan segala masalah yang ada n i really had fun yesterday.
tup2...pas die balik keje je terus die tanya aku...kat mane n watpe.aku cakapla...still kat kerteh lagi.(masa tu ngah layan second muvee.but i didn't tell him) sangat menjaga hati di situ..aww~
layan die macam bese...even masa tu ngah dalam panggung.oh.cite pasal dalam panggung memang orang suh matikan fon kan,but cinema @ mesra mall ni lain..seats sikit.pastu orang belakang memang takkan nampak orang depan buat ape.sebab seat memang besar2..dan sangat selesa ok.jadinya kalo ko men enset pon memang orang takkan perasan.kecuali orang sebelah.tapi waktu line kerusi aku cuma ada aku n kengkawan jek.takde hal lah.
cont..pastu die cakap die apply cuti n dapat...baguslah..he needs time n space to relax n gedix santai @ hommy.n time tu pon aku rasa aku takdela nak kacao die sangat.ngah exam kot.so.haruslah fokus demi masa depan.ewah.
pastu die tanya aku wayang kul bape..aku pon ngan jujurnya bitau..."sekarang..sampai kul 7.30"
then die cakap.."nape tak bitau ngah tengok wayang...dah abes nanti text me..saya pon nak keluar malam ni..kawan2 ajak tengok wayang..."

ghee...again????
fine.g lah tengok.
at first nak cepat2 balik awal..n buleh spend times togetha' n metha'..
tapi bila dah tau die nak keluar..lambat jek kaki nak melangkah..macam menatang sloth tu gerak..
du...du..duu~
but still try to keep my good mood from fading away...olololo~
sampai umah around 10.45pm..ok lah kan.takdela lewat mane.then at 11.15 masuk tempat tido n ready for 'berkubang'..tehee~
hadn't notice any signs of getting text or call...wuaaa..:((

takpe2...japg die msg kot..
tepat 11.30 baru abes muvee..n he was directly heading to his dearest home..
aku tak sedar plak time tu aku dah tetido ke ape..ahaha.yang aku tau masa tu bilik semua dah gulap gulita...n maybe sekali ngan aku black out..
tapi malam semalam memang aku tak perasan langsung aku msg ngan die after 12.huahua..ia bermakna yang aku ngah mamai...wakakakakak.dahla die call aku reject.siap boleh anta msg kat die balik...

"i'll call u later.."
--masa ni die call.aku reject.pasal aku mamai!--

"b dah sampai umah?"
--awal2 lagi die bitau die dah sampai umah--

"jum tido"
--ha?tadi kata nak call.nape tak jawab call die bofore tu--

"ha..tak faham...pening2"
--ntah ape yang meniang rapik time tih.aku plak yang pening.kahkah.padahal aku tak sedar pon.aku rasa macam aku ngah mimpi.tak sangka aku bebetul balas text ngan dia.--


"line maxis ngah pening nih.abaikan jek..lets sleep.."
--sungguh berkeyakinan menuding jari kat maxis.mintak ampun..hoho--



die dah pening2 dah n konpius..
semua msg di atas yang aku bagi kat die.bebetol rasa macam mimpi..adoiyai..mintak mahapla..hahahaha.

pagi tadi bangun solat subuh.tengok balik msg2 yang aku bagi kat die.memang gelak guling2 atas tilam..wakakaka.patutla die cakap ape mende yang aku msg nih.mula2 cakap nak call balik.terus call die kejut solat subuh dengan nada suara yang ceria.sebab baru pas gelak time tuh.hehehe.
n sampai skank die taktau pon aku mamai malam tadi.

alhamdulillah..malam tadi aku tidor ngan lenanya...kuikuikuik..
MySpace






No comments:

Post a Comment