Tuesday, October 19, 2010

++ha..nila bukti yang dulunya aku seorang yang....++


cant help myself from laughing out loud...HAHAHAHAHAH!!
huduh gile aku time dolu2...gumuks n hitam..;p
tapi skank dah buat sedut lemak n bleaching kulit..so.terpaksa ucapkan selamat tinggal pada cik husna yang dulu..semua fakta adalah di atas adalah palsu.takde buat pon minor surgery kat mana2 bahagian badan...dulu aku selalu cite kat blog pasal aku dolu2..mesti ade yang tak caya kan?
meh sini aku tunjuk bukti...n bile tengok jangan gelak over bagai k.lempang kang.kalo aku sorang gelak takpela..


DULU::

--sumber::zulhida
aku yang dulunya gemuk..hitam(sebab main sukan banyak sangat)..ni pic masa awal2 masuk IPG..


omaigod..sape tu? sila rujuk budak hitam yang paling hujung sebelah kanak?macam gengster jek gaya..gedempol plak tu.huisy..tang buntuit tu tersangatla ngeri~


KINI::

masa g outing ngan kawan2..:))miss this time so much.




ops.terletak plak gambo nih..kantoi~hahaha.



--time g berbuka kat gem beach resort--

tula kan...some people might change..from bad to good...n macam2 lagi..sape2 yang selalu ngata aku dulu2 sila tarik balik skank...hehehe.*ayat macam takleh terima kenyataan jek*....just kidding je..aku terima je diri aku waktu dulu dan sekarang..Allah tu maha adil..Dia bagi aku peluang untuk merasa apa yang orang lain rasa..so..ni la aku sekarang..syukur alhamdulillah...:))

7 comments:

  1. Syukur Alhamdulillah..

    Kadang2 tergelak sendiri tgk keadaan kita lamer2 dulu.. hehe..

    ReplyDelete
  2. kamu comel jek...mcm x cye jek kamu ckp yg dlu kamu berisi...sy je xtau ble ntah nak jadi xgemuk+cantik...hurm...... :'(

    ReplyDelete
  3. i like..huhu..
    lebih kurang kisah sue la...
    sue dulu gemok,hitam (coz sukan)n
    n bnyk giler parut jerawat kt muka...
    slalu kne ejek ngan budak laki..
    diorng pnggil chipsmorre...
    kne kutuk..mcm2 la..
    tp skrg..diorng sndri plak nk kwn..
    ehem2* bukn riak atau brbngga..
    tp mmg tol ckp kak husna...setiap orng mngkin akkn berubah..
    yg hodoh xselamanya jelik..
    dan yang cntik xslmenye kekal ratu~~~~

    ReplyDelete
  4. aku nakal:: hehehe.skank dah percaya kan macamana saya dulu2?;p

    fariha::jangan cakap mcmtu..setiap makhluk ciptaan-Nya ada kecantikan tersendiri..bersyukurlah kita dengan apa adanya..btw..i like ur style dear..:))

    ReplyDelete
  5. suraya::

    cerita kita lebih kurang sama..that is reality..secara fitrahnya,,manusia sememangnya sukakan pada kecantikan..:))
    hargailah dengan apa yang kita ada sekarang ye...~

    ReplyDelete
  6. wah...sungguh lain kamu dahulu..hehehehee

    ReplyDelete
  7. padi:kan?kan?masa tu tersangatla 'comel'..nguehehe.

    ReplyDelete