Sunday, October 10, 2010

++mix feeling++


salam..
malam ni tetibe rasa tak boleh nak tido..then bangun..menuju ke meja makan n turn on my dearest lappy..
skank ni my lappy n internet memang menjadi dua benda yang tak boleh dipisahkan memandangkan kedua-duanya menjadi peneman setia aku dikala aku kebosanan..duh...bila otak jam..ayat pon karang macam orang nak tulis cerpen.demmit.
seperti ada yang kurang harini..im not sure what it is...but i'll figure it out soon.
but apa yang pasti bende ni yang mengganggu aku sampaikan aku tak bole tido..mix feeling...duhhh...~

n esok..aku tak g kelas.(eh.suke ati ko je kan)..memang dengan senang atinya aku takmo g.
biasanya ahad takde kelas.masing2 sibuk siapkan research n berjumpa dengan pensyarah pembimbing..aku?dah jumpe dah ari khamis aritu...still have 5-10% untuk buat pembetulan before dijilid.
kang aku aku g...ade masa tutorial for only an hour..pastu dok melangut sampai kol 1.15 petang baru boleh balik.baik takyah g..dok umah boleh siapkan keje yang tertunggak.(yeke?plz...percayala aku ni seorang yang rajin...muahahaha!muntah!)
for all of sudden aku teringat ape yang mak aku selalu cakap kat aku sebelum ni..
suka tu jangan suka sangat..nanti sedih kemudian..memang diz week aku enjoy n happy sangat buat bende2 yang aku dah lama tak buat.last2 arini dok terperuk kat umah duing nothing.ape cer?
ntahla labu...aku pon taktau..wallahualam..





No comments:

Post a Comment