Sunday, October 10, 2010

++bila nak abes belajar?++


setiap hari aku akan kira..."bila nak abes belaja ah?"
so.untuk arini ade 29 hari lagi nak abes belajar.
rasa macam tak sabar sangat nak keje.tapi dalam masa yang sama...aku sedeyh sebenarnya..bila dah melangkah ke alam pekerjaan nanti, mesti aku akan teringat zaman2 aku kat maktab ngan kawan2 yang kepala otaknya senget lebih kurang ngan aku.-sigh-
hampir 5 taun setengah kitorang sama2...dari zaman aku gemuk sampai aku kering susah senang semua sama2.masing2 dah maklum dengan buruk baik perangai kawan2..
apa yang pasti..saat aku melangkah keluar dari IPG nanti..aku akan merindui korang semua.
terutamanya yang dekat dengan aku..*special dedicate to my housemates*
korang sentiasa ada dengan aku tak kira time aku jatuh...time aku bangkit semula.cis.ape plak ayat bangkit2 macam kuih bangkit.huh.
aku tak pasti apa akan jadi kat aku sewaktu mula2 aku dikecewakan.
kawan2...semoga menjadi guru yang baik ok.ikhlaskan niat tu.
yang mana yang baik kekalkan n pertingkatkan...yang buruk tu buang jauh2..
insyaAllah kitalah bakal mendidik pemimpin2 masa hadapan..:))

--urh.emo gile time tulis ni...wuaaa~.nak cari kain lap ingus.-








No comments:

Post a Comment