Sunday, October 24, 2010

++im so crazy with smartphone blackberry torch 9800++




MySpace
omaigod...sangat cantik smartphone ni.boleh buat aku tak tido malam.isk.isk.



argh...really crazee bout da new released smartphone blackberry torch 9800..
memandangkan aku belum lagi ade blackberry...mahupun burberry..yang ada cuma strawberry cameron highland sahaja.rasanya dis is my opportunity to grab one.hehe.
sape yang tak mau smartphone yang banyak features menarik???memang lu orang gila la kalo tanak...huah huah.tak sayang molot tol.
kali ini aku taknak lepaskan peluang untuk join contest yang dianjurkan oleh celcom.semangat gila neh!!hins..hins.terus berkobar-kobar post entry dengan harapan buleh menang...ngueheheh,
erm.encik nuffnang sila kasik chance kat i ok?oh.lebiu!~
peluang ini bukan terbuka untuk aku sorang jek..korang pon boleh join sama...rezeki masing-masing kan?mane tau nasib anda baik anda menang.tak gitu?cecewah~sama-sama kita memeriahkan lagi contest yang dianjurkan oleh celcom ni.

smartphone blackberry torch 9800 merupakan smartphone pertama yang menggunakan papan kekunci dan juga skrin sentuh bersaiz 3.2 inci.wow!hebat bukan?
ianya bukan sahaja dilengkapi dengan kamera 5.0 megapiksel tetapi turut dilengkapi dengan 8GB memori yang diupgrade dengan mikro SD card..anda boleh sentiasa mengupdate laman2 sosial anda samada twitter mahupun facebook kerana ianya sangat mudah untuk mengakses internet.

perlu diingatkan...tak semua blackberry adalah sama...setiap jenis mempunyai features yang tersendiri.tetapi yang keluaran yang terbaru ini sangat menawan hati.*drooling eyes*
celcom blackberry memberikan tawaran yang menarik di bandar dan liputan TERluas ke mana-mana sahaja anda pergi!!
terliur tak?kalo terliur..oleh itu...jom aku perkenalkan CELCOM EXEC 50..

celcom exec - ABSOLUTELY

anda boleh berhubung dengan celcom pada kadar terendah..cuma RM50 sebulan..mak aih..murahnya...nak tukar ke celcom plak lah pasni.line aku skank ni bapak mahal gile.sebulan over than RM 100..
lagi senang aku nak berhubung dengan yang tersayang menggunakan celcom..tepok2..makin erat la kasih sayang...aww~
MySpace

banyak faedah yang boleh diperolehi menerusi CELCOM EXEC 50.antaranya::

1) anda boleh membuat panggilan ke mana-mana talian dengan kadar serendah 15 sen seminit.so.tak payah risau2 nak call nombor lain takot bill naik ke ape ke.sama je semua ok.

2) anda juga akan mendapat diskaun secara autometik setiap bulan.

3) aku paling suka konsep ni.cakap lebih...jimat banyak..ahaa~.anda akan mendapat diskaun hampir 30% setiap bulan sekiranya anda banyak membuat panggilan.i like!

4) bagi sape2 yang takde broadband lagi.dengan mendaftar masuk plan ini..anda akan mendapat celcom basic plan broadband percuma selama sebulan.berkelajuan 384 kbps.


look!lewis hamilton pon pakai blackberry torch weyh..nak jugak.nak jugak.



nantikan keluarannya ya!!!

No comments:

Post a Comment