Sunday, October 10, 2010

++header cacat!++


urgh..cacat sungguh!!entry ni takde kene mengena ngan lakonan aku sebagai budak cacat aritu ok.cukup..
darah tinggi aku dibuatnya bila aku baru aku perasan yang header baru aku ade salah tulis skit.salah tulis nama blog sendiri plak tuh.ade ke patut aku tulis husnanerra.blogpspot.com..ciss...#$%&%..cam toot...sepatutnya husnanerra.blogspot.com.barula betul.tak gitu nyah?al-aklumla...aku ni kan not so rabun orangnya.cis.masih tanak mengaku tuh.;p
tulisan tu plak cinonet jek saiznya..tu yang tak perasan tuh.bile dah besarkan saiz n tempek masuk gedebuk masuk dalam blog baru nampak.jadi tak shomel dah.uhuk2..
aku akan usahakan untuk mengubahsuai header yang sedia ada.pasni takdela ade cacat kat mane2 kan..promise!


--tamat bab header cacat--

No comments:

Post a Comment