Thursday, July 29, 2010

++ade umur jumpe lagi...++





hello semua~
alhamdulillah..da selesai keje aku kt sekolah.yippee~!!
MySpace
huhu.no more practicum.no more internship.
pasni mmg terus posting jek.
huaa...kejap plak rasanya..pejam celik pejam celik dah 5 taun aku kt terengganu nih.
huhu.tak sabar rasanya aku nk abes belaja.then keje n rasa duit gaji sendiri.
sape2 yg rasa nk aku blanje.kenela tunggu awal taun depan ye.hehehe.
agak2nya manala KPM n BPG campak aku g posting.
berbelah bahagi awh.
kalo bole nk dekat ngan orang2 tersayang mcm family n ehem2.
tp.tula...masing2 dok utara n selatan.jauh tuh..mcmana nk bahagi masa?*mengeluh*

MySpace

*----------------------*


rasa sedey plak arini.
sbbnye pasni ktorg tak g sekolah yg sama lg dah.
td pon tak smpat nk jumpe semua students aku.
sbbnye aku bz jaga exam.then ada gap sekejap tuh aku g jumpa ngan cikgu pembimbing n PK 1 n guru besar.settle kn borang2 yg patut dicop n disain.
mkn pon cepat2 jek.nasib baek tak tercekik tulang ikan.(makan org belanja.hehe.trimas daun keladi)
kalo jadik mcmtu kompem ade keluar muka depan METRO or UTUSAN MALAYSIA...
"seorang guru telah dimasukkan ke ICU disbbkan tercekik tulang ikan"
eh.ade ke macam ni?
tengok.melalut lagi.
oh.maafkan cikgu husna ye murid-murid.

apa yg pasti...aku mesti merindui students aku terutama kelas 5IA2 n warga sekolah..
korang mmg best..ade umur jumpe lagi ok.:))
sayanora~

MySpace


No comments:

Post a Comment