Saturday, July 03, 2010

++girls nite out...+encik zul...++




salam...~
semlm adalah hari untuk budak2 umah aku g berjimba-jimba..heheh
mmg best gile keluar semlm..dr terperuk lama kt umah takde wat pape kn..
sok dah kena g skola..:((
MySpace

semlm very da ampess...dah petang pas asar baru aku tau cik amy poser..
patutla aku ajak die mkn ngan aku skali die buat derk je...sengal..~;p
so..petang smlm dok lepak je kt umah sama2 tunggu waktu berbuka pose sewaktu ngan orang berpose..
cecewah~~mcm aku n yg lain jek pose..pdahal kitorg kejenye dok mengunyah junkies je smlm..
sambil tengok cite HOW I MET UR MOTHER...
pas solat maghrib baru kitorg keluar...sian cik amy...dahla pose..lambat plak keluar..
so,,aku watkan air milo untuk cik amy lapik perot dlu..

semlm makan kt area bandar - waterfront..
view kt sana mmg best..mengadap laut...n jambatan duyong..
so..makan aku sure mesti tahap melantak gaban punye..sbb semlm kalo nk diikutkan aku just makan kelogg's frosties sebelum smpai ke mlm..
jadi aku ingat aku nk makan banyak la mlam tu..

ape yg aku order::

--chicken chop kuah blackpepper + french fries + jus kiwi--

last2 bila dah makan...hurmm...tak abes pon..
makanan dah ok..tp aku makan ayam tu sket jek..then dah tak bole blah..sbbnye aku ni bukanla penggemar ayam...kawan2 aku pon da sedia maklum da pasal tu..tp dsbbkan aku teringin sangat nk makan chic chop..aku pon order jela..

aku bnyak mkn fries jek...chicken chop aku pas kt cik nuri...
so,,ni jela pics yg smpat aku snap masa keluar semlm ngan kawan2...

view smlm mmg terbaek lah...tp sayang..takleh nk upload pic kt waterfront tu arini..
next time la kayh...~!!;))

pas abes makan...kitorg shoot g giant...lama tol tak lepas suara...
sememangnya aku suka karoke..n cik amy as well..
sbb tu kami kat maktab orang gelar kitorg geng masscom...;p
segala bntuk kebudayaan kami join..:))
encik zul dah tunggu kt giant semlm..
so kitorg suh die tengok2 kn bilik kosong..


sonokla ko kn zul...dikelilingi bunga2 yg hot..;p
bha hahaha~!!

ni je pics yg smpat aku upload...selamat mencuci mata...:))


before sesi warming-up..pose dulu...peace~~



ngan cik ika,,,,cik so blue cik loy....me,,,n cik amy...cik nuri tukang amik pic nih..so die tak termasuk dalam gambar...sian die..


pas abes melalak..smpat posing kt depan pizza hut yg dah tutup..



ape yg ko pandang tu ha cik amy...cicak ke???erk..jaga2..kang ade yg menjunam masuk dlm mulut ko.muahaha..~


last before keluar giant...dah takde org sangat dah time ni..kebetulan ada pameran katil kt bawah tu dr jenama Getha'..so aku ape lg...duduk jela amik pic..then send kt my sayangness...wawee~
credit to  F sbb hadiahkan baju ni..love it so much...lebiu~!!!
MySpace


semlm cik zul tak abes2 ngata aku...ahaha..mungkin die jeles sbb die takleh nk pose mcm aku..mungkin??
haha.zul...sila jangan  muntah...tambah2 die lg bengkek sbb aku kenakan die ngan mengatakan aku pose semlm...
hahaha..tettt~!!berjaya mengenakan zul akhirnya...;p

tp takleh nk lupa sbb encik zul puji aku nmpak cute semlm...hehe..yay~!!bukan senang nk dpat pujian dr die..i loike!!!

MySpace

pape pon...guys..korang mmg sangat sporting semlm...good luck 4 da internship...:))

5 comments:

  1. Mek Na..sesungguhnya pujian ku itu MINGKIN berunsur tidak IKHLAS.. :b..
    Gedix kuasa dua la Mek Na...tak caye tanya Cik Nuri...

    ReplyDelete
  2. ahaha...bile aku pakai je baju dr F kasik terus rasa mcm nk menggedix..awww~~ahahah...;))

    ReplyDelete
  3. wahahaha.... tidak ku sangka2, mek na pon bole gedizzzx. camne tue ye? sbb xdpt tgk live gediz tu. by d way, ur welcome. die ni xsabo2 nk pakai. suh tunggu kejap pon dh xbole. very d hampesss.... well, cukup kot pujian aritu. dh kembang ABESSS, ade koyak kt mne2 ke? ish2x...

    ReplyDelete
  4. alaa...mestila tak sabar..dah hari2 bukak wardrobe dok nampak je baju tu tergantung cantik jek...;p

    takleh kembang lebih2..nnti baju kesayangan koyak...mana ada ganti dah...;))

    ReplyDelete
  5. Mek Na..jangan sembunyi...ada sesuatu yg terkoyak di atas PENGEMBANGAN mu itu...Aku terdengar mlm itu... SRAPPPP! Aku tau bunyi koyakan ape kah itu... :b

    ReplyDelete