Friday, July 16, 2010

++bila rindu...~++





ya Allah..seharian arini aku tak buat ape..
asik mengadap laptop jek.
yela...cik abg i bz ngan keje..tak bole kacau die.tambah2 die ngah oncall.huhu.
pagi td aku tak kejut pn die bangun pg mcm ari2 yg sbelum ni.
hurmm...actually 50-50 nk call.
sbbnye aku risau kalo aku  tepon pg2 die ngah ade keje ke ape ke...
i have no idea at all mcmana keadaan org ngah oncall neh.
maybe i need an extra time to study bout this..
so that i can understand him more..tak gitu?

ptg td around 3-4 pm...
tangan aku da mula gatal2 tak senang duduk.
aku dah pesan kt tangan aku...
"tanganku syg yg lagi gemalai..duduk diam2 ye..jgn gatal2 taip msg taw..nnt i papuk u baru taw.."
aku tak paksa pon tangan aku amik nset n taip msg then send terus kt my 
hehehe.
**ayat nk elak dr salahkan diri sendiri**
mana taknya sepanjang ari asik2 tengok fon jek.
kejap2 tengok fon.kejap fon tengok aku.heh.ngokngek.
b4 aku kenal ngan die takde plak aku nk wat mcmni.
campak rata2 je fon aku nih smpaikan org kecik ati ngan aku sbb tak jwb call n reply msg.huhu.
duhhh!semua ni salah kamu!;p
hihihi.

MySpace

tp masa aku send msg td aku tak mengharapkan pon die reply msg aku sbenarnya..
sbb aku faham.orang ngah sibuk kn..
takkanla dsbbkan die takleh nk balas msg,aku guling2 hentak2 kaki nk suh die balas gak kn?haha.
hoit.mmg gedik lagi mengada la kalo aku buat mcmtu.
hoho.
pape pon aku nk die pentingkan keje die dulu..sbb itu yg sebaiknya.
ttbe...tet..tet...2X..
untung2 ade bunyik kt henset aku..kalo tak aku buat silent jek.tehee~
e'eh....die balas msg la...;))
sempat lgi die text aku dlm dok sebuk2 tuh..
ni yg i sayang kt bang long lebih neh.ekekekek.
alhamdulillah...cukupla mengubat kerinduan aku kt ..




for all of sudden...aku teringat someone pernah ckp..
kalo kita rindu kt seseorang..
kita kena berdoa supaya org tu sentiasa sihat dan selamat dalam jagaan Allah SWT...:))
n i did dat.~

MySpace

1 comment: