Thursday, July 15, 2010

++kamu sangat manis mcm gula-gula++




salam..
selamat pagi semua~
even aku dah raya.tp arini aku still berpose.sbb nk amik pose sunat bulan sya'ban.
cecewah..ttbe aku rasa mcm nk pakai jilbab(tunung besau)bila ckp mcmni.poyo!
arini rasa mcm cargas semcm jek.
even semlm tak bape nk bole tido.
asal ek skank ni aku asik mimpi pelik2+ngeri.
b4 ni takde plak.haisyh.tp tanak fikir bknla kn.sbb mimpi ni hanya mainan tido.
aku masuk tido semlm b4 kul 12.awl kn.
tp kul 1 aku dh bngun balik.then golek kanan golek kiri n sambil2 tu tengok fon skali...
"alaa....~takde gudnyte msg ke mlm ni...~:(("
agak kecewa.tp takpe.mungkin ada sbb nape die tak buat mcmtu.faham~

MySpace


hurm..maybe die penat sgt kot n terus tetido.well..org dh keje kn.
so.jgn cepat sentap.fikir positif like u always do cik husna.:))
tp tula.aku ni jenis bila tak dpt msg mlm2 b4 tido..mula la tak senang duduk.
sbb mungkin dh jadi kebiasaan kot agaknya kn.
kalo rutin harian tu ttbe ade perubahan sket mesti akan kasik kesan kt aku.
sampai kul 2 lebih aku takleh tido.
ttbe...tett...tett...tett...bunyi msg masuk bertubi2.bnyak plak tu.
eh.sape plak yg send msg kt aku pg2 buta mcmni?
aku bukak satu2.
laaa...~rupanya msg dr F...
patutla aku tunggu punya tunggu msg dia tak sampai2...maxis buat hal lagik la....
haisy.msg2 die semua pending.
mungkin sbb aku tak reply msg die.
so die guna cara lain nk wish gudnyte kt aku.via voice msg..
not thru msgs yg biasa die buat.
bygkan pukul 2 pg dpt call dr VOICEMAIL M'SIA..
then dengar plak gudnyte wish yg sgt sweet...mcm candy...








**mana leh kasik tau korang..aku ngan die je tau...**
waaahhh...loike!rasa mcm dlm hati ada taman.wahahaha.
kembang2 kuncup aku dibuatnya.jgn jelesh...;p

MySpace


btw..sonok mmg sonok.tp aku tanak perasaan aku ni melalaikan aku atau menyebabkan aku leka ngan suruhan-Nya..
insyaAllah..
cinta pada-Mu tetap menjadi cinta yang ABADI ya murabbi..~


MySpace



No comments:

Post a Comment