Sunday, July 11, 2010

++perasan bagus++




salam..
according to da title above aku just nk share sedikit pendapat aku ngan korang.
ape korang buat kalo korang berdepan dengan org yg perasan bagus?
aha..nila masalahnya skank.
aku paling nyampah kalo wujudnye org yg bajet die bagus gile.
ape2 yg die buat semuanya bestlah pendek cite.
diela cantik.diela kaya.diela bijak.diela segala2nya.
huhu.
seyes aku tak bole blah.
aku tau aku just org bese je.aku tak cantik.tak kaya.takde pape yg menarik pon.
perlu diingatkan.harta n kecantikan tu tak kekal lama.
kecantikan abadi terletak pada akal dan budi.
so..renung2kn..selamat beramal~:))

1 comment:

  1. sabor je lah.hehe

    tapi kadang² takleh tahan kan

    Entri terbaru chekgu

    Entri terbaru chekgu

    nak header percuma tak?

    ReplyDelete