Monday, July 26, 2010

++bz tak abes2..++





asal tension jek mesti rasa nk makan..
bile nk makan jek mesti ngah tension.huhu.
keje berlambak menyebabkan otak aku menjadi jam.urghh.bole gile meroyan aku dibuatnya.
masa terlalu lalu lalu lalu lalu pack..oh.ckup.*bnyak plak 'lalu'*
sampai2 jek skola cari mkn dulu.
mulut aku bile ngah wat keje mesti kene mengunyah sumthing..
alamatnya pas abes internship nih badan aku debab kot.i hope so.:))
asik kena kutuk kurus kering jek.haisyh.kene usaha gigih lg neh.kamon husna!
tp tula.when it comes to updating job...menyempat jek buat kn.tak paham aku.heheh.
adekah aku buat2 bz?hekhek.takde istilah mcmni ok.
aku smpat update blog sbb aku taktau nk start dr mana keje aku.
asalnya on9 sbb nk cari bahan utk research aku.
last2 hati nih takleh nk tahan nk bukak blog.alang2 seluk pekasam kn..cececeh~
patutnya minggu ni aku kena 'block' blog n fb buat sementara waktu dulu.
duh.perot berkeroncong lg neh.
need to find something to eat...kalo nk nangis2 perut aku..cian dia...padahal baru pas makan.cetsss.dasar bela jin.
oh.pasni nk g carik budak yg jadik sampel kajian aku.
bersiap sedialah anda untuk dikaji..muahaha.
choww..~!salam~

No comments:

Post a Comment