Wednesday, July 21, 2010

++keje...keje...keje...aku??++





makin lama makin mencabar...
hidup kalo takde dugaan mmg tak sah.
lately....mr F tersangat la bz...smpai kadang2 tu aku rasa mcm satu masa tu die dah lupa kt aku.
uhuk2.sedey....:((gediklah!
padahal baru td dok skype.lol.hahaha.
bukan slalu bole chat weyh.time die takde oncall je ade masa panjang sket.
kalo tak.mmg aku ngadap laptop 0 jela...
--tp.mr F ni mmg bgus.ade masa je tak pernah lupa kontek aku.u get extra marks for dat--
skali oncall campur waktu keje dah 36 jam..
mmg lama beb.kalo aku kena keje selama tu alamatnya..~
aku jalan smbil seret dagu kt tar la..hahaha.!
aku ni jenis kalo ngantuk.kt mana2 pon leh tido.
my friends know me better.heheh.
kalah ngan mata sendirik.pernah sekali kena koir kt putrajaya.
aku ngantuk.pastu aku kibar bendera smbil mata pejam.
mcmana tu??
bayangkanla sendiri...hehe.
till then.mata pon dah ngantuk.masuk tido dulu k.
papai.salam~


2 comments: