Saturday, July 17, 2010

++tarian kening/eyebrow++




skank baru saya fhm apa tu oncall pas buat research beberapa ketika td.
hoho.aku ni dahla mmg tak reti sgt pasal istilah2 yg org medic slalu guna.
sbb tu aku jadik cikgu.tak jadik doktor.isk.
n now.aku dpt assignment baru plak dr abg moncet..
die suh cari pasal orthopedic.ntah betul ke tidak aku eja ni...huhu.
aku suh die bitau directly die tanak.
ciss.bertambah keje aku cuti2 hujung minggu neh.

*************

--two nerdies in cadbury commercial break--

tukar topik lah..
korang ade tengok atau terpandang tak iklan cadbury baru kt tv?
ala..yg budak2 angkat kening tuh.mmg terbaeklah wa ckp sama lu!
hebat gile budak2 nerd dua org tu bole buat tarian kening mcmtu.
(even guna bantuan teknologi..tp aku still kagum ok)
aku siap donlod lg weh iklan tu kt tenet.punyela suka tengok.huhu.
td masa aku ngah buat air kt dapur ttbe aku dengar kawan aku gelak sorang2 kt ruang tamu pas abes je iklan tuh.
risau plak aku dengar die gelak kuat mcmtu mlm2 mcmni.
rupa2nya die tengah test menari guna kening sambil rakam vid diri sendiri.
*gile pengaruh iklan cadbury tuh*


memang sengal abeslah.dah takde keje agaknya roomate aku sorang nih.
then die tunjuk hasil tarian kening yg die buat.
rasa mcm nk guling2 gelak tengok vid yg die rakam..
--menggunakan muzik latar iklan tuh--
masalahnya die buat bukan satu2 kening terangkat.
sekali angkat dua2 naik..ahahaha.mmg sgt tak bole blah.
takde turun naik langsung ikot rentak n ritma.
dlm hati aku..
"oh.tak sangka rupanya kawan aku ni sangat berbakat buat bende2 mcmni.hohoho.terserlah bakat semulajadi die kt situ.kagum gile.."

aku rasa mcm nk salam kwn aku n ucap tahniah je kt die atas usaha gigih die mempelajari tarian kening..muahaha!
giloss~

MySpace


kt kaki ada nota::
--isk.mlm ni kena tido awal.sok nk bangun pagi.sbb esok kawan aku mintak tolong aku masakkan bihun goreng utk cikgu2 skola die.


No comments:

Post a Comment